عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Priscilla سوفیا کاپولا و A24

اشتراک گذاری

شرکت A24 از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم ‌Priscilla به کارگردانی سوفیا کاپولا و با بازی کیلی اسپینی و جیکوب الوردی خبر داده است. 

فیلم ‌Priscilla به‌تازگی در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شده و مورد توجه و تحسین منتقدان قرار گرفته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم عقب افتاده است. شرکت A24 اعلام کرد که فیلم پریسیلا دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) اکران شود و حالا اکران این فیلم یک هفته عقب افتاده است. طبق اعلام A24، فیلم ‌Priscilla اکنون برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. 

فیلم پریسیلا اخیرا در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳ با ۷ دقیقه تشویق تماشاگران مواجه شده است و حالا اتحادیه بازیگران و نویسندگان هالیوود به عوامل این فیلم اجازه داده‌اند تا در فرش قرمز آن شرکت کنند. فیلم ‌Priscilla براساس کتاب زندگی‌نامه Elvis and Me نوشته‌ی پریسیلا بیولیو پریسلی تولید شده است که سوفیا کاپولا، کارگردان آثاری چون فیلم Lost in Translation، فیلم Marie Antoinette، فیلم Somewhere، فیلم The Beguiled و فیلم On The Rocks وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم پریسیلا را بر عهده داشته است.

کیلی اسپینی در نقش پریسیلا بیولیو پریسلی، جیکوب الوردی در نقش الویس پریسلی، داگمارا دومینچیک، رینی مونور بولاند، امیلی میچل، جورجا کادنس، رودریگو فرناندز استول و لوک هامفری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ‌Priscilla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سال گذشته نیز فیلم Elvis روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم توانست به موفقیت زیادی در گیشه و فصل جوایز دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید  معرفی بازیگران نقش‌های سوپرمن و لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy

اخبار مرتبط