سرویس ایکس باکس گیم پس برای Planet of Lana ارزشمند بوده است

اشتراک گذاری

سازندگان Planet of Lana درباره تاثیر مثبت سرویس ایکس باکس گیم پس روی این بازی سخن گفته‌اند.

یک ماه پس از عرضه بازی Planet of Lana، استودیو Wishfully به‌عنوان سازنده و شرکت Thunderful به‌عنوان ناشر آن در مصاحبه‌ای گفته‌اند عرضه بازی در روز اول روی سرویس ایکس باکس گیم پس کار درستی بوده است. بازی Planet of Lana در روز ۲ خرداد (۲۳ می) برای ایکس باکس و پی‌سی عرضه شد و از همان اول روی گیم پس قرار گرفت. پیش‌تر آثاری مثل ردفال، High On Life و Hi-Fi Rush هم در روز عرضه روی سرویس مدنظر قرار گرفته بودند.

با اینکه شک‌وتردیدهایی درباره تاثیر منفی گیم پس روی فروش بازی‌ها وجود داشته، اما آدام استیارنلیوس، کارگردان خلاق بازی Planet of Lana و یکی از موسسان استودیو Wishfully می‌گوید قرار دادن بازی روی این سرویس اقدام درستی برای تیم او بود: «برای ما در Wishfully که یک استودیوی مستقل بودیم که اولین بازی خود را عرضه می‌کرد، [این سرویس] ارزشمند بوده است».

وی افزود: «[گیم پس] سختی کشف و تجربه بازی ما را برای بازیکنان کم می‌کند و پتانسیل زیادی دارد که بازیکنانی که معمولا جذب سبک پازل پلتفرمر نمی‌شوند، بازی را امتحان کنند. ما از همکاری با تیم ایکس باکس و مایکروسافت بسیار خوشحال هستیم که در طول سال‌ها در Planet of Lana کمک زیادی به ما کردند».

آگوستینو سیمونتا، مدیر ارشد رشد Thunderful هم با حرف استیارنلیوس موافق است: «Planet of Lana یک بازی جدید است؛ هرچند بسیار موردانتظار بود. پس عرضه آن روی گیم پس، جایی‌که به‌راحتی قابل پیدا کردن و دانلود است، باعث اتخاذ تصمیم [عرضه بازی روی این سرویس] شد. همکاری با ایکس باکس و مایکروسافت در استراتژی ارائه به بازار ما سودمند بوده است».

بیشتر بخوانید  زمان عرضه حالت The Mercenaries ریمیک بازی Resident Evil 4 مشخص شد

وی ادامه می‌دهد Thunderful هنگام انتشار The Gunk در سال ۲۰۲۲ تاثیرات مثبت گیم پس را درک کرده بود. پس به همکاری با این سرویس اطمینان زیادی داشت. سیمونتا می‌گوید به‌عنوان یک ناشر هیچ شکی وجود ندارد که گیم پس به نفع ناشرانی است که با سازنده‌های کوچک‌تر کار می‌کنند.

«طبق گزارش‌ها، سال گذشته گیم پس بالای ۲۵ میلیون مشترک داشت که همه آن‌ها پتانسیل این را دارند بازیکن بازی شما شوند. پس احتمالات بودن در اکوسیستمی را بررسی کنید که بازی شما در آن به آسانی دردسترس میلیون‌ها بازیکن است». او توضیح داد گیم پس یک بازی کوچک را قابل کشف می‌کند و در دسترس یک مجموعه‌ی بزرگ‌تر از بازیکن‌های عالی قرار می‌دهد. وی ادامه داد: «بنابراین [بودن در گیم پس] فرصتی مناسب است».

بیدار شدن لانا پس از بیدار شدن از شب اول تهاجم در بازی Planet of Lana

بحث گیم پس به‌کنار، استیارنلیوس می‌گوید نظرات مثبت به بازی نام‌برده شگفت‌انگیز بوده است؛ به‌خصوص که این بازی اولین ساخته Wishfully محسوب می‌شود: «برای ما بسیار مهم بود با Planet of Lana اسمی برای خود دست‌وپا کنیم. اکنون یک پایه عالی برای استودیوی خود داریم و سطح انتظار بالایی برای آثار Wishfully ایجاد کرده‌ایم. تیم سازنده از یادگیری از این بازی و رشد و تکامل به‌عنوان یک تیم برای ساخت آثار بهتر در آینده، هیجان‌زده است».

گفتنی است پیش‌تر ایشان گفته بود انیمه Spirited Away به کارگردانی هایائو میازاکی یک راهنما برای بازی Planet of Lana بود.

اخبار مرتبط