عبور تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 از مرز ۳۰ میلیون نفر

اشتراک گذاری

بازی Forza Horizon 5 موفق شده است در مدت ۱۸ ماه ۳۰ میلیون بازیکن به خود جذب کند.

به‌تازگی یک کاربر توییتر با نام Idle Sloth تصویری از لیدربرد تالار مشاهیر بازی Forza Horizon 5 را منتشر کرده است. طبق این تصویر منتشر شده، مشخص شده تعداد بازیکنان این بازی ریسینگ جهان‌باز از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است تا بازی فورتزا هورایزن 5 همچنان به جذب بازیکنان جدید ادامه دهد. آمار بازیکنان بازی Forza Horizon 5 در ماه ژوئن ۲۰۲۲ برابر ۲۰ میلیون نفر و در ژانویه ۲۰۲۱ معادل ۱۵ میلیون بازیکن بود.

فورتزا هورایزن ۵ توانسته بود بزرگ‌ترین عرضه یک بازی از استودیوهای گیمینگ ایکس باکس را رقم بزند و تنها در هفته اول، بالای ۱۰ میلیون بازیکن داشته باشد. تعداد بازیکنان روز عرضه این اثر سه‌برابر بیشتر از Forza Horizon 4 بود. لازم به توضیح است که این آمار شامل کسانی است که بازی Forza Horizon 5 را خریداری کرده‌اند یا اینکه ازطریق گیم پس به تجربه این بازی روی کنسول یا پی سی پرداخته‌اند.

بازی Forza Horizon 5 برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز می‌توانند به تجربه بازی اصلی بپردازند. همچنین دو بسته گسترش دهنده با نام‌های The Hot Wheels و Rally Adventure هم برای این بازی عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید  تریلر گیم پلی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring منتشر شد

اخبار مرتبط

چرخ پلی اورتان
مقالات

ویژگی چرخ های پلی اورتان

چرخ پلی اورتان (PU) محصولی منحصر به فرد است که انعطاف پذیری چرخ های لاستیکی را با استحکام و دوام چرخ های فلزی ترکیب می