طرفداران به‌شدت خواستار بازی جدید Dino Crisis هستند

شخصیت‌های اصلی بازی Dino Crisis

اشتراک گذاری

طبق یک نظرسنجی، در میان تمام مجموعه‌های شرکت کپکام، طرفداران بیشتر از همه خواستار بازگشت سری Dino Crisis هستند.

در یک نظرسنجی عظیم که اخیرا توسط شرکت کپکام برگزار شده است، تعداد خیره‌کننده ۲۵۴,۱۴۸ نفر نظرات خود را در مورد این شرکت، بازی‌های زیرمجموعه کپکام و آینده این برند به اشتراک گذاشتند. Capcom Super Elections یک رویداد جهانی بود که طی آن افراد از ۲۲۰ کشور متفاوت در مورد سوالات و پیشنهاد‌ها مختلف رای دادند.

در یکی از سوالات کلیدی این نظرسنجی از طرفداران کپکام در سراسر جهان پرسیده شد که دوست دارند دنباله کدام سری بازی‌ها یا بازی جدید کدام مجموعه ساخته شود. در این بخش مجموعه بازی‌های Dino Crisis با تقریبا ۲۰,۰۰۰ رای بیشتر نسبت به سایر گزینه‌ها، برنده نظرسنجی شد.

مجموعه Dino Crisis ساخته شینجی میکامی از سال ۲۰۰۳ که آخرین نسخه‌ی اصلی آن منتشر شد، دیگر در دنیای بازی‌ها دیده نشده است. اما بااین‌حال این سری همچنان یکی از پردرخواست‌ترین مجموعه‌ها برای ریمیک و ریمستر شدن باقی‌مانده است.

شخصیت‌های اصلی بازی Dino Crisis

اخیرا در نظرسنجی‌ای که توسط کپکام با عنوان Capcom Super Elections برگزار شد، از طرفداران پرسیده شد که دوست دارند دنباله کدام سری بازی‌ها ساخته شود. در این نظرسنجی Dino Crisis با کسب ۸۰,۷۶۹ رای مقام اول را به‌دست آورد. پس از Dino Crisis که مقام اول را به‌دست آورد، مجموعه‌های محبوب Mega Man و Devil May Cry به ترتیب با ۶۳,۳۹۵ و ۶۰,۳۷۱ رای در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در یکی از سوالات این نظرسنجی از کاربران پرسیده شد که کدام بازی‌های کپکام را بیشتر از همه دوست دارند. در این بخش بازی Dino Crisis با قرار گرفتن در جایگاه دوم، به‌طرز چشمگیری به بازی Devil May Cry 5 نزدیک شد و حتی توانست از Resident Evil 4 هم جلو بزند. این نتایج نشان می‌دهد که با وجود گذشت بیش از دو دهه از آخرین نسخه اصلی، داینو کرایسس همچنان جایگاه ویژه‌ای در قلب بازیکن‌های سراسر جهان دارد.

بیشتر بخوانید  رونمایی بلیزارد از زمان برگزاری بلیزکان ۲۰۲۳

در بخش دیگری از این نظرسنجی مشخص شد که شخصیت دانته از سری بازی‌های Devil May Cry محبوب‌ترین شخصیت کل تاریخ بازی‌های شرکت کپکام است. همچنین، ۱۵۶,۸۷۰ نفر از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که گیم‌پلی هیجان‌انگیز مهم‌ترین عامل برای آن‌ها هنگام انتخاب بازی‌های کپکام است.

اخبار مرتبط