شینجی میکامی به تعطیلی استودیو سازنده Hi-Fi Rush واکنش نشان داد

مروری بر کارنامه کاری شینجی میکامی

اشتراک گذاری

شینجی میکامی، موسس تانگو گیم‌ورکس به تعطیلی این استودیو توسط مایکروسافت واکنش نشان داد.

با‌توجه‌به به اعلام رسمی خبر تعطیلی استودیو Tango Gameworks، سازنده بازی‌های The Evil Within و Hi-Fi Rush، شینجی میکامی به‌عنوان بنیان‌گذار اصلی این استودیو در توییتر پیام کوتاهی را منتشر کرد و به‌تعطیلی استودیو توسط مایکروسافت واکنش نشان داد. میکامی در این پیام کوتاه نوشت: «تانگو تعطیل شد. غم‌انگیز است.»

مت بوتی، مدیر استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌ باکس گفت که استودیو تانگو گیم‌ورکس درکنار Arkane Austin ،Alpha Dog و Roundhouse Games به‌عنوان برنامه‌های بزرگ‌تر مایکروسافت جهت مدیریت دوباره پروژه‌ها و منابع تعطیل می‌شوند.

ازطرفی شینجی میکامی در سال گذشته از تانگو گیم‌ورکس جدا شد و قبل از آن با اعضای این تیم روی مجموعه بازی‌های ترسناک The Evil Within، بازی Ghostwire: Tokyo و بازی تحسین‌شده Hi-Fi Rush کار کرده بود. این کارگردان ژاپنی و محبوب اخیرا در یک مصاحبه‌ دلیل ترک استودیو تانگو گیم‌ورکس را فاصله‌گرفتن از سبک وحشت بقامحور و دادن فرصت به سازندگان جوان‌تر عنوان کرد.

آخرین محصول انتشاریافته توسط تانگو گیم‌ورکس بازی ریتمیک و خلاقانه Hi-Fi Rush بود که در ماه ژانویه ۲۰۲۳ عرضه شد و با تحسین منتقدان و استقبال بازیکن‌های کامپیوتر و ایکس باکس مواجه شد.

بیشتر بخوانید  تریلر SAND LAND واکنش مثبت منتقدها را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان