شروع توسعه پروژه بعدی سازنده Kena: Bridge of Spirits

اشتراک گذاری

به گفته مدیران استودیو Ember Lab، تیم سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits مشغول کار روی پروژه‌ی جدید است.

تیم Ember Lab تقریبا دو سال قبل بازی Kena: Bridge of Spirits را به بازار عرضه کرد و توانست واکنش مثبت منتقدان را به دست آورد. همچنین این بازی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و توانست از نظر تجاری برای توسعه‌دهنده سودآور باشد. حال جاش گریر، مدیر ارشد اجرایی و مایکل گریر، کارگردان خلاق در مصاحبه‌ای با رسانه Games Industry تایید کردند که این استودیو در حال کار روی پروژه جدید خود است. آن‌ها هنوز برای به اشتراک گذاشتن جزئیات، آمادگی ندارند.

به نظر می‌رسد این دو توسعه‌دهنده تمایل دارند در کنار رشد تیم Ember Lab، بازی‌های جاه‌طلبانه‌ای بسازند که توسط بسیاری از بازیکنان قابل درک باشد. جاش گریر در این باره توضیح داد: «حدس می‌زنم بتوانید ما را بازیکنان مسن خطاب کنید که زمان کمتری برای بازی کردن داریم. بنابراین توسعه محتوایی با دامنه دسترسی بهتر همیشه برای ما جذاب‌تر است. ما سعی می‌کنیم همزمان با رشد استودیو خود به سمت پروژه‌های بلندپروازانه‌تر حرکت کنیم و در کنار آن باید تلاش داشته باشیم محصولی قابل هضم و در دسترس متناسب با سبک زندگی کودکان و مخاطبان دیگر توسعه دهیم».

«ما از نظر حرفه‌ی هنری، فیلم‌ساز هستیم و اساسا تمایل داریم به رسانه‌های خطی توجه داشته باشیم. نمونه‌های بزرگی از این رویکرد در دنیا وجود دارد و یک مثال آن Kena به حساب می‌آید که در حال کاوش جهان سرگرمی در رسانه‌های مختلف خارج از محتوای تعاملی است. فرصت‌های زیادی برای این زمینه وجود دارد و ما دوست داریم این کار را انجام دهیم».

بیشتر بخوانید  ریمستر بازی The Last of Us Part 2 شروع خوبی در بریتانیا داشته است

با اینکه بیانیه سازنده Kena: Bridge of Spirits لزوما به ساخت یک فیلم از بازی اشاره ندارد، اما می‌توان حدس زد که تیم Ember Lab فرصت‌های زیاد آینده برای ورود به سایر زمینه‌های سرگرمی را در نظر گرفته است. بازی Kena: Bridge of Spirits هم‌اکنون روی کامپیوترها و کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس بازیکنان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط