شایعه: یک بازی فرست پارتی در تاریخ ۹ ژوئن برای ایکس باکس منتشر خواهد شد

اشتراک گذاری

جدیدترین گزارش‌ها به ما می‌گویند که یک بازی فرست پارتی در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) برای پلتفرم ایکس باکس منتشر خواهد شد.

مایکروسافت چندین بازی فرست پارتی جدید از جمله Indiana Jones and the Great Circle و Avowed را برای امسال آماده کرده است. در میان بسیاری از رویدادها و مراسمی که برای هفته آینده در نظر گرفته شده‌اند، تعداد کمی از آن‌ها به اندازه شوکیس سالانه ایکس باکس مورد انتظار هستند.

این رویداد برای برگزاری در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است و بازی‌های بسیاری را شامل خواهد شد. طبق گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که یکی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس در روز برگزاری شوکیس برای این پلتفرم عرضه خواهد شد.

گزارش مورد بحث توسط eXtas1s مطرح شده است. متأسفانه او به نام بازی مورد نظرش اشاره‌ای نکرد؛ اما براساس الگوی سال‌های گذشته می‌توانیم حدس بزنیم که این بازی، Towerborne از استودیوی Stoic خواهد بود. طبق اطلاعات فاش شده، اغلب بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس مانند Avowed ،Microsoft Flight Simulator 2024 و Indiana Jones and the Great Circle برای اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده‌اند.

مقیاس کوچکتر Towerborne در مقایسه با بازی‌های یادشده نشان می‌دهد که انتشار آن در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) ممکن است کاملاً دور از ذهن نباشد. درهرصورت، برای دریافت جزئیات بیشتر در روزهای آینده با ما همراه باشید.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟

بیشتر بخوانید  اختصاص به‌روزرسانی جدید Halo: The Master Chief Collection به بهبود پشتیبانی استیم دک

اخبار مرتبط