بازی پابجی برای کامپیوتر (کاملا رایگان و آسان)

اشتراک گذاری

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

PlayerUnknown’s Battlegrounds ( پابجی) یک بازی بتل رویال بسیار محبوب است و از هم اکنون می توانید به صورت قانونی آن را رایگان روی کامپیوتر ویندوز خود دانلود و بازی کنید.

دانلود رایگان پابجی برای کامپیوتر

اگر به دنبال یک بازی شوتر چندنفره جدید و هیجان انگیز برای بازی در کامپیوتر شخصی خود هستید، ممکن است بخواهید PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) را بررسی کنید. یک بازی سوم شخص بتل رویال بسیار محبوب که اخیراً به صورت رایگان در استیم بازی می شود.

 

در این مقاله همه چیزهایی که باید درباره دانلود و نصب پابجی در ویندوز بدانید ، را برایتان گردآوری کرده ام.

 

آیا باید PUBG را در ویندوز دانلود کنید؟

اگر اهل بازی‌های رویال‌ نبرد هستید، جایی که با ده‌ها بازیکن روبرو می‌شوید تا آخرین نفر زنده بمانید ، PUBG واقعا گزینه ایده آلی می باشد. این بازی دارای نقشه های بزرگ، مجموعه ای از اسلحه های واقعی و احساسی، وسایل نقلیه برای پیمایش، و گیم پلی فشرده، پاسخگو و استراتژیک است. بهترین بخش این است که بازی در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ برای همه کاربران Steam رایگان شد.

 

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی پابجی در کامپیوتر

قبل از دانلود بازی، باید بررسی کنید که آیا کامپیوتر شما می تواند آن را اجرا کند یا خیر. حداقل الزاماتی، که  شما نیاز دارید:

 

  • ویندوز : ۷، ۸.۱، ۱۰ یا ۱۱
  • سی پی یو : Intel Core i5-4430 یا AMD FX-6300
  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce GTX 960 2GB یا AMD Radeon R7 370 2GB
  • رم : ۸ گیگابایت رم
  • فضای ذخیره سازی : ۴۰ گیگابایت

 

نحوه دانلود رایگان PUBG روی کامپیوتر

حالا که آماده شروع بازی PUBG هستیم، زمان آن است که آن را راه اندازی کنیم.

 

۱. یک حساب Steam ایجاد کنید

اگر می خواهید PUBG را دانلود و بازی کنید، به یک حساب Steam نیاز دارید. برای شروع، به صفحه اصلی Steam (همین لینک) بروید ، که ما از آن برای دانلود PUBG استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  نمایش رمی و ربات همراهش در تریلر گیم پلی بازی Redfall

 

در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی روی login کلیک کنید و در صفحه بعد روی Join Steam کلیک کنید .

ساخت حساب Steam

ایمیل خود را وارد کنید، کشور محل سکونت خود را انتخاب کنید، CAPTCHA را حل کنید و با شرایط و ضوابط Steam موافقت کنید. سپس بر روی Continue کلیک کنید.

بازی پابجی برای کامپیوتر

سپس Steam از شما می خواهد آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. یک برگه مرورگر جدید باز کنید و به آدرس ایمیلی که برای ثبت نام در Steam استفاده کرده اید وارد شوید. در آنجا پیامی از Steam خواهید دید، آن را باز کرده و بر روی Verify My Email Address کلیک کنید .

 

به برگه مرورگر که در آن Steam را باز کردید، برگردید و متوجه خواهید شد که اکنون از شما می‌خواهد یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس یک نام کاربری انتخاب کنید، یک رمز عبور قوی و فراموش نشدنی ایجاد کنید و روی Done کلیک کنید .

نصب پابجی روی کامپیوتر بدون شبیه ساز

سپس Steam شما را مجدداً به صفحه اصلی هدایت می کند، اما این بار، به حساب تازه ایجاد شده خود وارد خواهید شد. اکنون به یکی از بزرگترین ویترین های دیجیتال بازی های ویدیویی دسترسی دارید.

 

۲. Steam Client را برای ویندوز دانلود کنید

برای دانلود و بازی PUBG در ویندوز، باید سرویس گیرنده Steam را روی دستگاه خود نصب کنید. برای انجام این کار، به صفحه اصلی استیم برگردید و روی Install Steam در منوی بالا کلیک کنید. در صفحه بعد، دوباره بر روی Install Steam کلیک کنید تا نصب کلاینت روی دسکتاپ شما شروع شود.

دانلود Steam برای ویندوز

پس از اتمام دانلود نرم افزار Steam، میانبر روی دسکتاپ در دسترس خواهد بود و آماده راه اندازی است.

بیشتر بخوانید  خرید خانه توسط یک دانش آموز برای مادرش بعد از فروش سرور Minecraft

 

۳. دانلود رایگان بازی پابجی برای کامپیوتر   از Steam

از آنجایی که بازی PUBG رایگان است، فقط باید آن را دانلود کنید. سرویس گیرنده Steam را روی رایانه شخصی خود راه اندازی کنید و به حساب Steam خود وارد شوید. سپس روی کادر جستجو در منوی فرعی بالا سمت راست کلیک کنید،  PUBG را تایپ و Enter را بزنید .

 

کمی پایین بروید و روی Play Game کلیک کنید .

دانلود رایگان PUBG از Steam

یک پنجره کوچک ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید میانبرهای منوی دسکتاپ و شروع بازی را ایجاد کنید و مکانی را برای نصب آن انتخاب کنید. اگر از محل نصب بازی راضی هستید، روی Next کلیک کنید . در غیر این صورت، مکان دانلود بازی را به جایی که ترجیح می دهید باشد تغییر دهید.

 

سپس، با کلیک بر روی I agree ، با EULA موافقت کنید. Steam اکنون به شما اطلاع می‌دهد که در حال دانلود PUBG است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی Finish کلیک کنید .

 

صفحه بعدی که مشاهده خواهید کرد، صفحه دانلودها است، جایی که می توانید پیشرفت دانلود PUBG را دنبال کنید.

دانلود بازی پابجی برای کامپیوتر ویندوز 10

پس از اتمام دانلود PUBG، میانبر روی دسکتاپ شما در دسترس خواهد بود. فقط روی آن دوبار کلیک کنید تا بازی اجرا شود. حالا شما آماده رویارویی با ۹۹ بازیکن دیگر در یک بتل رویال هیجان انگیز هستید.

 

 

از PUBG به صورت رایگان در ویندوز لذت ببرید

حالا می دانید که چگونه PlayerUnknown’sBattlegrounds را از فروشگاه Steam دانلود کنید و شروع به بازی کنید.  چه آماتور باشید و چه حرفه ای، با پابجی می توانید ساعت ها بدون اینکه خسته شوید سرگرم شوید و هیجان را حس کنید.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان