سریال Monarch: Legacy of Monsters برای فصل دوم تمدید شد

اشتراک گذاری

اپل و لجندری از تمدید سریال Monarch: Legacy of Monsters برای فصل دوم خبر دادند و همچنین اسپین‌آف‌های تلویزیونی بیشتری از دنیای مانسترورس در راه است.

مقاله‌ مرتبط:

درحالی‌که فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در حال حکمرانی در سینماهای جهان است، حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای تلویزیونی مانسترورس گسترش پیدا خواهد کرد. اپل تی وی پلاس و بخش تلویزیونی لجندری اعلام کردند که سریال Monarch: Legacy of Monsters برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین چندین اسپین‌آف براساس دنیای MonsterVerse برای شبکه اپل در دست ساخت است که باعث گسترش دنیای این مجموعه خواهد شد.

کریس بلک، مت فراکشن، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم سریال مونارک: میراث هیولاها باز خواهند گشت. رن واتابه، کرسی کلمونس، آنا ساوایی، کرت راسل، وایت راسل، الیسا لاسوفسکی و جو تیپت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند که در حال حاضر اطلاعاتی از فهرست بازیگران فصل دوم این سریال در دسترس نیست.

در هر حال اطلاعاتی از اسپین‌آف‌های این مجموعه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود تمرکز آن روی شخصیت‌ها، هیولاها و دوره‌های مختلف باشد. اتفاقات سریال Godzilla پس از حوادث نبرد گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو جریان دارد که بخش زیادی از شهر را نابود کردند. حالا مردم با این واقعیت تکان دهنده که هیولاها واقعی هستند،‌ مواجه شده‌اند و تمرکز سریال گودزیلا روی یک خانواده است که یک سفر و ماجراجویی برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید  نمایش میراث جیگسا در ویدیو جدید فیلم Saw X

همچنین فیلم Godzilla x Kong: The New Empire تاکنون بیش از ۳۶۵.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۳۸.۹ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۲۲۶.۶ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. مجموع فیلم‌های مانسترورس تاکنون بیش از ۲ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند و همچنین احتمال ساخت دنباله فیلم Godzilla x Kong شنیده می‌شود.

اخبار مرتبط