اجرای استارفیلد با فریم ریت ۳۰ روی کنسول های ایکس باکس

اشتراک گذاری

کارگردان بازی Starfield تایید کرد این ویدیوگیم با نرخ فریم ۳۰ روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اجرا خواهد شد.

در یک مصاحبه با رسانه IGN، تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield جزئیات گرافیکی این اثر روی کنسول‌های ایکس باکس را اعلام کرد. استارفیلد با رزولوشن 4K روی ایکس باکس سری ایکس و رزولوشن 1440p روی ایکس باکس سری اس اجرا خواهد شد. اما نرخ فریم روی هر دو کنسول به عدد ۳۰ محدود شده است.

هاوارد گفت: «فکر نمی‌کنم باتوجه‌به آثار قبلی ما، هدف ما برای این بازی شگفت‌انگیز باشد. همیشه این جهان‌های بزرگ، باز، کاملا پویا و با جزئیات فوق‌العاده در هرجای ممکن [هدف ما است] و می‌خواهیم به آن دست پیدا کنیم. [رزولوشن] روی سری ایکس 4K است و روی سری اس 1440p. نرخ فریم را روی ۳۰ قفل کرده‌ایم زیرا همه آن موارد را می‌خواهیم و قصد داریم به این جزئیات وفادار باشیم. نمی‌خواهیم هیچکدام را قربانی کنیم».

وی افزود: «خوشبختانه در این مورد خیلی خوب اجرا می‌شود. بیشتر اوقات عملکرد بالاتر از موارد بالا است. برخی مواقع می‌توانست ۶۰ فریم باشد. اما روی کنسول‌ها آن را محدود کردیم، زیرا دنبال ثبات و یکپارچگی هستیم؛ حتی وقتی به آن فکر نمی‌کنید. هرگز دوست نداریم این تجربه را که باعث می‌شود بازی ما حسی بسیار بسیار خاص داشته باشد، قربانی کنیم. پس حس خوبی دارد. ما واقعا از احساسی که بازی حتی در میانه مبارزات منتقل می‌کند، خشنود هستیم. ما نیازمند این فضا هستیم چون در آثار ما واقعا هرچیزی امکان‌پذیر است».

قابل ذکر است بازی استارفیلد روی پی‌سی هم عرضه خواهد شد و احتمالا نرخ فریم در آن بازی محدود نیست. Starfield بزرگ‌ترین بازی ایکس باکس در نسل کنونی است و جدیدترین ویدئوگیم استودیوهای گیمینگ بتسدا، سازنده مجموعه‌های Elder Scrolls و فال‌اوت است. همچنین دیروز در جریان مراسم ایکس باکس نمایشی باجزئیات از این بازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید  تمرکز تریلر بازی EA Sports FC 24 روی حالت Clubs

بازی Starfield در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

سریال پسران برای فصل پنجم تمدید شد

درحالی‌که یک ماه تا پخش فصل چهارم سریال پسران باقی‌مانده است، شبکه آمازون اعلام کرد که سریال The Boys برای فصل پنجم تمدید شده است. در