سریال خاندان اژدها برای فصل سوم تمدید شد

اشتراک گذاری

در آستانه شروع پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها، شبکه HBO از تمدید سریال House of the Dragon برای فصل سوم خبر داد.

پخش فصل دوم سریال House of the Dragon از تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) از شبکه HBO و سرویس استریم مکس آغاز خواهد شد که بامداد دوشنبه هفته آینده خواهد شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه HBO به‌صورت رسمی از تمدید سریال House of the Dragon برای فصل سوم خبر داده که این سریال با یک تمدید زودهنگام مواجه شده است و رایان کندال برای ساخت فصل سوم این سریال فانتزی نیز باز خواهد گشت.

صد البته که این تمدید غافلگیر کننده نیست، اما فصل دوم سریال خاندان اژدها با تحسین منتقدان مواجه شده است که در آن شاهد شروع جنگ داخلی تارگرین‌ها در دو جبهه سیاه و سبز هستیم. فصل دوم سریال House of the Dragon در ۸ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود فصل سوم سریال خاندان اژدها نیز در ۸ تا ۱۰ قسمت تولید و از شبکه HBO و مکس پخش شود. همچنین از هم‌اکنون صحبت‌های ساخت فصل چهارم پیش درآمد سریال Game of Thrones هم شنیده می‌شود.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کیران بیو، تام بنت، وینسنت رگان و ابوبکر سلیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

بیشتر بخوانید  قسمت جدید فیلم Jurassic World در دست ساخت است

سریال A Knight of the Seven Kingdoms: the Hedge Knight دیگر اسپین‌آف دنیای بازی تاج و تخت است که انتظار می‌رود در سال جاری جلوی دوربین برود و احتمالا در سال ۲۰۲۵ باید منتظر پخش این سریال باشیم.

اخبار مرتبط