سرورهای بازی The Day Before خاموش می‌شوند

اشتراک گذاری

شرکت Mytona ضمن تشکر از حمایت جامعه کاربران اعلام کرد که مجبور به خاموشی سرورهای بازی The Day Before است.

با توقف فعالیت‌های تیم توسعه‌دهنده Fntastic تنها چند روز پس از انتشار ناموفق The Day Before، شرکت MyTona، ناشر بازی اعلام کرد که سرورهای بازی در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۲ (۲۲ ژانویه ۲۰۲۴) برای همیشه خاموش می‌شوند.

شرکت MyTona از ادامه روند بازپرداخت برای بازیکن‌های استیم خبر داده است و تأکید دارد که این پلتفرم به‌شکل پیش‌فرض پول خریدارها را پس خواهد داد. با اینکه این ناشر از بازیکن‌ها تشکر می‌کند، اما تنها گزینه‌ای که پیش‌رو دارد، تعطیلی پروژه به‌دلیل عدم وجود تیم توسعه است.

در متن بیانیه انتشاریافته در حساب رسمی بازی The Day Before در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) آمده است: «جامعه کاربران عزیز The Day Before، متاسفانه باید به شما اعلام کنیم که شرکت توسعه‌دهنده Fntastic به‌صورت رسمی فعالیت‌های خود را متوقف کرده است و درنتیجه بازی The Day Before نیز بازنشسته خواهد شد و سرورهای آن در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ خاموش می‌شوند. 

شرکت Mytona در همکاری با استیم برای تسهیل فرایند بازپرداخت به تمام خریدارها کار می‌کند. برای هر گیمری که تاکنون پول خود را پس نگرفته است، استیم اکنون به‌صورت فعال بازپرداخت پیش‌فرض را برای تمام بازیکن‌های باقی‌مانده انجام خواهد داد. از حمایت جامعه کاربری گرامی در طول عمر پروژه سپاسگزاریم. متأسفانه بدون تیم توسعه، ما هیچ چاره دیگری نداشتیم جز اینکه به‌صورت رسمی پروژه را تعطیل کنیم. از تمام حمایت‌کنندگان عزیز در طول این ماجراجویی صمیمانه سپاسگزاریم و برای شما تعطیلات خوشی را آرزو می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید  با انتشار تریلری از Jurassic Park: Classic Games Collection رونمایی شد

بازی The Day Before در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برای کامپیوتر به‌شکل دسترسی زودهنگام منتشر شد. این بازی در طول سال‌ها با تأخیرهای متعدد مواجه شد که از دلایل آن می‌توان به تغییر موتور بازی به آنریل انجین ۵ و یک اختلاف بر سر علامت تجاری (پیش از تأخیر بازی) اشاره کرد. همچنین نمایش‌های اخیر از گیم‌پلی بازی هم با انتقاد مواجه شد.

این بازی پس از انتشار بلافاصله امتیاز منفی زیادی را در پلتفرم استیم کسب کرد و بسیاری از افراد به‌خاطر مشکلات و کمبودها از بازی The Day Before شکایت داشتند. بااین‌حال اکنون دیگر این اثر به پایان راه خود نزدیک شده است.

اخبار مرتبط