سازنده Deliver Us Mars کل اعضای تیم را اخراج کرد

سازنده Deliver Us Mars کل اعضای تیم را اخراج کرد

اشتراک گذاری

استودیو KeokeN Interactive، سازنده دو بازی Deliver Us the Moon و Deliver Us Mars تمام اعضای تیم خود را از کار برکنار کرد.

استودیو KeokeN Interactive، سازنده دو بازی Deliver Us the Moon و Deliver Us Mars در خبری اعلام کرد که تمام اعضای تیم را از کار برکنار کرده است. این توسعه‌دهنده ماه گذشته از نمونه‌های اولیه پنج پروژه رونمایی کرد و به‌دنبال ناشری برای آن‌ها بود؛ هرچند در این راه موفق نبود.

کوئن دیتمن و پائول دیتمن، مدیرعامل‌های استودیو در توییت جدیدی اعلام کردند که اتخاذ این تصمیم به این خاطر بود که پس از مراجعه به GDC (کنفرانس توسعه‌دهندگان ویدیوگیم) هیچ نتیجه چشم‌گیری حاصل نشد و تمام گزینه‌های آن‌ها برای انتشار، توسعه مشترک و اثر سفارشی (تولید بازی در قبال دریافت دستمزد برای یک ناشر) از بین رفت. «با اینکه اولویت اول این دو نفر پیدا‌کردن موقعیت‌های شغلی جدیدی برای تیم خود است، درعین‌حال آن‌ها متعهد هستند که مثل گذشته به‌خاطر طرفداران قدم‌به‌قدم استودیو را بسازند و به ساخت بازی‌ ادامه دهند.»

همزمان آن‌ها در حال کار روی یک کمپین کیک‌استارتر برای Deliver Us Home، جدیدترین نسخه این مجموعه هستند. این دنباله Deliver Us Mars یکی از همان پنج پروژه اولیه رونمایی‌شده در ماه گذشته است و هدف بازیکن پیداکردن خانه است و نسبت‌به دیگر نسخه‌های مجموعه، بازیکن فعالیت بیشتری دارد. همچنین بخش پیش‌روی بازی بهبودهایی خواهد داشت، گزینه‌های بیشتری برای پرداختن به چالش‌های مختلف وجود دارد و لباس‌ها قابلیت ارتقاء دارند.

بیشتر بخوانید  اولین نمایشگاه و جشنواره بازی‌ های رومیزی برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان