تاریخ انتشار بازی Star Wars: Hunters با انتشار یک تریلر مشخص شد

اشتراک گذاری

به‌تازگی از تاریخ انتشار بازی تیراندازی چندنفره رایگان Star Wars: Hunters رونمایی شده است.

شرکت Zynga تاریخ انتشار بازی Star Wars: Hunters، اثر تیراندازی چندنفره رقابتی سوم شخص رایگان خود را اعلام کرد. این بازی که توسط استودیوهای NaturalMotion و BossAlien توسعه یافته است، در تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، iOS و اندروید عرضه خواهد شد و پیش‌دانلود آن نیز از همین حالا شروع شده است. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در Star Wars: Hunters بازیکنان کنترل مجموعه‌ای از شکارچیان جایزه‌بگیر را به‌دست می‌گیرند. هر یک از این شخصیت‌ها در یکی از سه دسته Damage ،Support و Tank قرار می‌گیرند و برای موفقیت، ترکیب متعادلی از هر سه دسته در تیم ضروری است.

در این بازی چهار حالت وجود دارند، از Squad Brawl که اولین تیمی که به ۲۰ امتیاز برسد، برنده می‌شود تا Power Control که در آن هدف کنترل اکثر مناطق برای مدت طولانی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی Star Wars: Hunters در هفته‌های آینده منتظر بمانید.

بیشتر بخوانید  آموزش قدم به قدم وارد کردن کدها و گیفت های استیم در اندروید

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان