سازنده انیمیشن X-Men ’97 از مارول اخراج شد

اشتراک گذاری

در خبری شوکه کننده اعلام شد که سازنده انیمیشن X-Men ’97 تنها یک هفته پیش از پخش آن از دنیای سینمایی مارول اخراج شده است.

تمامی قسمت‌های فصل اول انیمیشن X-Men ’97 در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۴ (۱ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده این انیمیشن اخراج شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که مارول استودیو اخیرا بو دِمایو، سازنده انیمیشن ایکس من 97 را اخراج کرده است. این اخراج در اوایل ماه مارس اتفاق افتاده و این خبر تنها یک هفته پیش از پخش انیمیشن X-Men ’97 منتشر شده است. 

بو دمایو پیش از این فیلمنامه یک قسمت از سریال Moon Knight را در همکاری با مارول نوشته بود و روی یکی از پیش‌نویس‌های فیلمنامه ریبوت فیلم Blade نیز کار کرده است. همچنین او وظیفه نوشتن فیلمنامه‌های فصل دوم انیمیشن X-Men ’97 را هم انجام داده است. بدین ترتیب او قرار نیست در فرش قرمز و افتتاحیه این انیمیشن که امروز برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. گفته می‌شود که دمایو دارای ایده‌هایی برای ساخت فصل سوم انیمیشن ایکس من ۹۷ نیز بوده است که با اعضای تیم خود به اشتراک گذاشته بود.

در حال حاضر جزئیات بیشتری منتشر نشده است و مارول استودیو این خبر را ازطریق ارسال ایمیل به اعضای تیم سازنده انیمیشن اعلام کرده است. در هر حال این خبری شوکه کننده است و این موضوع تا حدی عجیب است که چرا سازنده یک اثر تنها چند هفته پیش از پخش انیمیشن از این مجموعه اخراج می‌شود. مارول از زمان استخدام دمایو در سال ۲۰۲۱، بارها از هیجانش برای همکاری با این نویسنده خبر داده بود.

بیشتر بخوانید  مارول سیستم فیلمسازی خود را تغییر می‌دهد

اخبار مرتبط