بازی Sea of Stars بیش از پنج میلیون کاربر دارد

اشتراک گذاری

استودیو سابوتاژ اعلام کرد که بازی Sea of Stars به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

بازی نقش‌آفرینی مبتنی‌بر نوبت Sea of Stars استودیو Sabotage در ماه اوت ۲۰۲۳ دردسترس قرار گرفت و با استقبال گسترده منتقدها و گیمرها مواجه شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است. استودیو سابوتاژ با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که بازی سی آو استارز به بیش از پنج میلیون بازیکن دست یافته است. تعداد کاربران این بازی در ماه دسامبر ۲۰۲۳ به چهار میلیون رسیده بود.

استودیو Sabotage اعلام کرد که پشتیبانی از کو-آپ به بازی Sea of Stars اضافه خواهد شد. این حالت +Single Player نام دارد و امکان تجربه داستان برای سه بازیکن را فراهم می‌کند. در حالت کو-آپ گیمرها می‌توانند به‌صورت آزادانه به جمع‌آوری آیتم‌ها بپردازند و هر طور که می‌خواهند در محیط کاوش کنند. حالت سینگل پلیر پلاس یک مکانیک کوآپ تازه با نام Timed Hits را نیز به‌همراه می‌آورد که بازیکن‌ها می‌توانند از آن در طول مبارزات استفاده کنند.

با اینکه هنوز زمان راه‌یابی کو-آپ به بازی Sea of Stars اعلام نشده است، استودیو سابوتاژ «به‌زودی» جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. توسعه‌دهنده‌ها روی توسعه بسته الحاقی جدیدی برای بازی کار می‌کنند؛ هرچند هنوز زمان انتشار این بسته مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  اضافه شدن محتوای انیمه Jujutsu Kaisen به بازی Fortnite

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط