زمان عرضه ریمیک متال گیر سالید ۳ لو رفت

اشتراک گذاری

فروشگاه گیم‌استاپ با انتشار توییت جدیدی زمان انتشار بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را فاش کرد.

شرکت کونامی با پخش تریلر گیم‌پلی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در رویداد اخیر ایکس باکس توجه گیمرهای زیادی را جلب کرد. با اینکه هنوز زمان عرضه ریمیک متال گیر سالید ۳ مشخص نیست، در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا فروشگاه گیم‌استاپ زمان انتشار این بازی را در توییت جدیدی فاش کرده است.

فروشگاه GameStop اخیرا با انتشار یک توییت طرفدارها را به پیش‌خرید بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater دعوت کرد. این خرده‌فروشی در همین توییت اظهار داشت که ریمیک متال گیر سالید ۳ در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۳ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۴) دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد؛ هرچند این موضوع هنوز به تأیید شرکت Konami نرسیده است.

جالب اینکه شایعه‌های اخیر از تأخیر داخلی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تا سال ۲۰۲۵ حکایت داشتند. باتوجه‌به اینکه شرکت کونامی در ماه اکتبر ۲۰۲۴ نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ را روانه بازار می‌کند، دور از ذهن نیست که عرضه یک بازسازی بزرگ دیگر را به سال آینده موکول کند. درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا کونامی برای تأیید تاریخ انتشار لورفته توسط فروشگاه گیم‌استاپ برنامه دارد یا در فکر تأخیر بازی تا سال ۲۰۲۵ است.

ریمیک Metal Gear Solid 3 یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد.» این بازی اکشن ماجراجویی با موتور آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید  پشتیبانی بازی Star Wars Jedi: Survivor از حالت نیو گیم پلاس در زمان عرضه

اخبار مرتبط