زمان عرضه بازی V Rising برای پلی استیشن 5 اعلام شد

زمان عرضه بازی V Rising برای پلی استیشن 5 اعلام شد

اشتراک گذاری

استودیو Stunlock Games با پخش تریلر جدیدی از زمان عرضه بازی V Rising برای پلی استیشن 5 پرده برداشت.

بازی V Rising از زمان عرضه به‌صورت Early Access با استقبال گسترده گیمرها مواجه شد. نسخه نهایی وی رایزینگ در اوایل ماه جاری میلادی دردسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و به‌زودی به پلی استیشن 5 راه خواهد یافت. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Stunlock Games از زمان عرضه نسخه PS5 پرده برداشته است.

اوایل سال جاری استودیو Stunlock از انتشار V Rising برای پلی استیشن 5 در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ خبر داد. اکنون استودیو استان‌لاک اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی بقامحور در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۱ ژوئن) به‌دست کاربران PS5 می‌رسد. کسانی که وی رایزینگ را پیش‌خرید کنند، پنج روز زودتر قادر به تجربه بازی خواهند بود.

کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند به‌سراغ پیش‌خرید بسته الحاقی Legacy of Castlevania نیز بروند. مدتی قبل استودیو استان‌لاک اعلام کرد که V Rising در طول دوره دسترسی زودهنگام چهار میلیون نسخه فروش داشته است.

در بازی V Rising کنترل یک خون‌آشام را در دست می‌گیرید که پس از قرن‌ها بیدار شده است. دنیای بازی مملو از انسان‌ها و موجودات دیگر است و بازیکن‌ها باید به جست‌وجوی سرپناه و گسترش وحشت بپردازند. گیمرها می‌توانند از انواع سلاح‌ها و توانایی خون‌آشام‌ها استفاده کنند، چندین باس را به مبارزه بطلبند و سازه‌های مختلفی بسازند.

با اینکه بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل تک‌نفره به تجربه V Rising بپردازند، این بازی از کو-آپ نیز پشتیبانی می‌کند. گیمرها می‌توانند در دنیایی بازی کنید که چندین خون‌آشام با یکدیگر رقابت می‌کنند و به قلعه‌های مختلف یورش می‌برند.

بیشتر بخوانید  بازی Rise of the Ronin فروش مطلوبی داشته است

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط