بازی Rise of the Ronin فروش مطلوبی داشته است

بازی Rise of the Ronin فروش مطلوبی داشته است

اشتراک گذاری

شرکت کوئی تکمو اعلام کرد که فروش بازی Rise of the Ronin در حال عبور از مجموعه بازی‌های Nioh است.

بازی Rise of the Ronin جدیدترین اثر استودیو تیم نینجا و شرکت کوئی تکمو به حساب می‌آید که ماه گذشته به‌صورت انحصاری دردسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 قرار گرفت. با اینکه رایز آو رونین نقدهای کاملا مثبتی از منتقدان دریافت نکرد، گزارش مالی اخیر کوئی تکمو نشان می‌دهد که بازیکن‌ها استقبال خوبی از آن داشته‌اند.

همان‌طور که کوئی تکمو اعلام کرد، فروش بازی Rise of the Ronin در حال پیشی گرفتن از مجموعه بازی‌های Nioh است. این ناشر خاطرنشان کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز همچنان نزد بازیکن‌ها از ارزش بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود در طولانی‌مدت رشد قابل‌توجهی را تجربه کند.

بااینکه هنوز هیچ آماری از فروش بازی Rise of the Ronin ارائه نشده است، در بخشی از گزارش مالی کوئی تکمو به فروش اولیه فراتر از دو بازی Nioh و Nioh 2 اشاره شده است. طبق آمارهای گذشته، بازی Nioh پس از ۱۷ روز بیش‌ از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت و بازی Nioh 2 پس از حدود دو ماه به همین رکورد دست یافت. همچنین آمار فروش کل مجموعه Nioh تا ماه اکتبر ۲۰۲۲ بیش از هفت میلیون نسخه اعلام شده است.

باید توجه داشت که هر دو بازی Nioh در زمان عرضه منحصرا برای پلی استیشن 4 عرضه شدند و Rise of the Ronin هم‌اکنون در انحصار کنسولی پلی استیشن 5 قرار دارد. علاوه‌براین قیمت بازی نسل نهمی رایز آو رونین بالاتر از دو بازی Nioh است و همین موضوع می‌تواند به‌معنای فروش بیشتر آن باشد.

بیشتر بخوانید  بسته الحاقی God of War Ragnarok جدا از بازی اصلی خواهد بود

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان