زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Red لو رفت

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت احتمالا در ماه نوامبر سال ۲۰۲۴ بازی Assassin’s Creed Codename Red را به‌دست بازیکن‌ها می‌رساند.

یوبیسافت با انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ یک تجربه کوچک و هیجان‌انگیز از اساسینز کرید را تقدیم طرفدارها کرد، اما بازی Assassin’s Creed Codename Red بار دیگر به‌سراغ ساختار جهان-باز نقش‌آفرینی عظیم مجموعه خواهد رفت. درحال‌حاضر تنها می‌دانیم که حوادث نسخه بعدی اساسینز کرید در ژاپن فئودال جریان خواهد داشت، ولی اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این وضع به‌زودی تغییر می‌کند.

همان‌طور که BunnyTheVillain، یکی از اعضای Ubisoft Creators Program ادعا کرد، بازی Assassin’s Creed Codename Red در ماه مه ۲۰۲۴ (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۳) رسما معرفی خواهد شد و تریلر گیم‌پلی این نسخه در جریان شوکیس Ubisoft Forward ماه جولای به نمایش گذاشته می‌شود. این تولیدکننده محتوا که ادعای دریافت این اطلاعات از یک منبع قابل اعتماد را دارد، گفت که این بازی در ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان-آذر ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.

سال گذشته پروفایل لینکدین یکی از کارمندهای یوبیسافت نشان از عرضه بازی Assassin’s Creed Codename Red در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ را داشت؛ موردی که در شایعه‌های مختلفی به آن اشاره شده است. در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ تام هندرسون نیز با انتشار گزارش دیگری ادعا کرد که طرفدارها باید در اوایل سال ۲۰۲۴ منتظر نمایش بازی باشند.

در گذشته تام هندرسون گزارش داد که بازی Assassin’s Creed Codename Red دارای دو قهرمان قابل تجربه خواهد بود: یک مرد سامورایی که مهاجری آفریقایی است و یک زن شینوبی (نینجا یا مبارز مخفی در دوران ژاپن فئودال). ظاهرا هر دو کاراکتر دارای مجموعه‌ای از توانایی‌ها و سلاح‌‌های منحصربه‌فرد برای مبارزه خواهند بود. گفته می‌شود که این بازی برخی از مکانیک‌های مبتنی‌بر مخفی‌کاری مجموعه بازی‌های Splinter Cell را به ارث می‌برد.

بیشتر بخوانید  گزارش مالی کمپانی Capcom تا پایان ماه سپتامبر سال 2014

اخبار مرتبط