اولین تصویر Avatar 3 از موجود جدید فیلم رونمایی می‌کند

اشتراک گذاری

تصویر مفهومی تازه‌ای از فیلم Avatar 3 توسط جیمز کامرون منتشر شده است که در آن شاهد موجود جدید دنیای پاندورا هستیم.

فیلم Avatar: The Way of Water موفق شد به سومین فیلم پر فروش تاریخ سینما جهان تبدیل شود و هنوز زمان نسبتا زیادی تا اکران قسمت سوم فیلم آواتار باقی‌مانده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم آواتار ۳ منتشر شده است. جیمز کامرون، کارگردان فیلم‌های آواتار به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Avatar 3 که هنوز نام آن مشخص نشده است، منتشر کرد که در آن شاهد یک موجود جدید هستیم. در ادامه می‌توانید این کانسپت آرت را مشاهده کنید:

کامرون تایید کرد که در فیلم آواتار ۳ می‌توانیم شاهد حضور چند موجود جدید در دنیای پاندورا باشیم که موجود در تصویر مدوسا نام دارد. مدوسا قرار است برای اولین‌بار در فیلم Avatar 3 معرفی شود و سپس شاهد بازگشت او در فیلم Avatar 4 خواهیم بود. نکته جالب توجه دیگر این است که کامرون تایید کرد که مدوسا در فیلمنامه اورجینال فیلم آواتار در سال ۱۹۹۵ و در پیش‌نویس فیلمنامه نسخه اکران فیلم Avatar در سال ۲۰۰۹ که Project 880 نام داشت، هم حضور داشته است. بااین‌حال در نسخه نهایی فیلم شاهد حضورش نبودیم و درنهایت حذف شد.

سم ورتینگتون، زوئی سالدانا، سیگورنی ویور، استیون لانگ، ژول دیوید مور، سی.سی.اچ. پاوندر، جووانی ریبیسی، دیلیپ رائو، مت جرالد، کیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، برندن کاول، جامین کلمنت، بریتین دالتن، ترینیتی جو لی بلیس، جک چمپین، بیلی باس، فیلیپ گلیو، اونا چاپلین و میشل یئو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avatar 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید  ثبت بزرگترین افتتاحیه اقتباس بازی های ویدیویی توسط انیمیشن ماریو تا رکوردهای بیشتر

فیلم Avatar 3 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، فیلم Avatar 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۹ (۱ دی ۱۴۰۸) و فیلم Avatar 5 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۳۱ (۲۸ آذر ۱۴۱۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.

اخبار مرتبط