ریمیک مکس پین به‌زودی وارد مرحله اصلی ساخت می‌شود

اشتراک گذاری

استودیو رمدی اینترتینمنت جزئیات جدیدی از میزان پیشرفت توسعه پروژه‌های خود را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

استودیو Remedy Entertainment در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود اعلام کرد که هر یک از پروژه‌های فعلی در کدام مرحله توسعه به سر می‌برند. ریمیک بازی مکس پین ۱ و ۲ حداکثر تا سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وارد مرحله اصلی تولید می‌شود. بنابراین سرعت توسعه تا پایان تابستان سال جاری افزایش خواهد یافت؛ هرچند به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه بازی بود. در گذشته رمدی اعلام کرد که بودجه این بازی برابر با بازی Alan Wake 2 خواهد بود.

سال گذشته اسپین-آف Control با اسم رمز Condor وارد مرحله آماده‌سازی برای تولید شد و اکنون استودیو رمدی تأیید کرد که این بازی کو-آپ وارد مراحل اصلی توسعه شده است که آخرین مرحله تولید پیش از عرضه خواهد بود. این بازی که احتمالا با نام FBC: Firebreak روانه بازار می‌شود، اثری لایو-سرویس است؛ درنتیجه کار توسعه‌دهنده‌ها روی بازی پس از انتشار ادامه خواهد داشت. این بازی با موتور بازی‌سازی Northlight استودیو رمدی ساخته می‌شود.

بازی Control 2 نیز پیش از ماه جولای ۲۰۲۴ وارد مرحله آماده‌سازی برای تولید می‌شود. در اوایل سال جاری استودیو رمدی امتیاز مجموعه کنترل را از شرکت ۵۰۵ گیمز خریداری کرد. این بازی در مراحل پایانی اثبات مفهوم قرار دارد. درنهایت بازی دیگر رمدی با اسم رمز Kestrel را داریم که پیش از ریبوت با اسم رمز Vanguard در دست تولید بود. رمدی می‌گوید که درحال‌حاضر تیم توسعه به «بهبود ساختار کلی» بازی در مرحله اثبات مفهوم می‌پردازد.

بیشتر بخوانید  توضیح درباره محوسازی مرز میان طراحی صدا و موسیقی در ویدیو پشت صحنه بازی Alan Wake 2

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان