ریمیک بازی Assassin’s Creed IV Black Flag یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شد

اشتراک گذاری

گزارش‌های جدید به احتمال شروع توسعه ریمیک Assassin’s Creed IV Black Flag اشاره دارند.

گزارش‌های مربوط‌به بازسازی بازی Assassin’s Creed IV Black Flag اولین‌بار در ژوئن سال گذشته پخش شدند. درحالی‌که یوبیسافت تاکنون اشاره رسمی به توسعه این ریمیک نداشته است، یک به‌روزرسانی جدید در لینکدین نشان می‌دهد یوبیسافت بازسازی نسخه چهارم بازی Assassin’s Creed را از سپتامبر سال گذشته آغاز کرده است.

بازی Assassin’s Creed IV Black Flag یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های مجموعه به‌شمار می‌آید و طرفداران زیادی دارد. این بازی در ارائه مکانیسم‌های کاوش و جنگ‌های دریایی موفق بود و توانست داستانی شنیدنی از ماجراجویی‌های یک دزد دریایی محبوب را روایت کند. حال به‌نظر می‌رسد یوبیسافت بازسازی این نسخه را از سال گذشته شروع کرده باشد.

طبق گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان Skull and Bones و اعضای متخصص تیم Assassin’s Creed در یوبیسافت سنگاپور در سپتامبر سال گذشته برای کار روی یک «پروژه Assassin’s Creed معرفی‌نشده» انتخاب شده‌اند. در گزارش سال گذشته ادعا شد تیمی از یوبیسافت سنگاپور مسئول توسعه این بازی جدید خواهد بود و حال به‌نظر می‌رسد این پروژه همان بازسازی بازی Black Flag باشد. همچنین یکی از منابع داخلی یوبیسافت به شروع توسعه Assassin’s Creed رونمایی نشده از سپتامبر ۲۰۲۳ اشاره کرده است.

این گزارش جدید با گزارش اولیه سال گذشته مطابقت دارد و احتمالا توسعه پروژه تنها چند ماه پس از شروع بررسی‌های یوبیسافت شروع شده است. درنهایت به‌نظر می‌رسد این بازی رونمایی نشده همان بازسازی Assassin’s Creed 4 Black Flag باشد که در سال گذشته جزئیاتی از آن فاش شد. یوبیسافت در گذشته به بازسازی‌های مختلفی ازجمله ریمیک Splinter Cell و Prince of Persia: Sands of Time چراغ سبز نشان داده بود. با‌این‌حال اگر Assassin’s Creed IV Black Flag واقعا در حال بازسازی باشد، احتمالا چند سال تا عرضه آن فاصله داریم.

بیشتر بخوانید  بازی South of Midnight معرفی شد

اخبار مرتبط