تریلر F1 24 هندلینگ واقع‌گرایانه بازی را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

استودیو کدمسترز و شرکت EA Sports با پخش تریلر جدیدی جزئیات بیشتری از بازی F1 24 را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. 

کمی بیش‌ از یک ماه به انتشار F1 24 باقی مانده است و استودیو کدمسترز و شرکت EA Sports همچنان اخبار جدیدی از این بازی منتشر می‌کنند. اکنون یک تریلر گیم‌پلی جدید از این بازی ریسینگ شبیه‌ساز پخش شده است که جزئیات زیادی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

دانلود از آپارات

درکنار بهبودهای مختلف، کدمسترز یک سیستم هندلینگ پویای جدید به بازی اضافه کرده است که به‌لطف فیزیک جدید سیستم تعلیق، شاهد هندلینگ و تیونینگ واقع‌گرایانه‌تری خواهیم بود. به‌علاوه سیستم لاستیک جدیدی در F1 24 وجود خواهد داشت که تمرکز بیشتری روی ساییدگی لاستیک، دما و سطح مسیرها دارد.

سیستم آیرودینامیک بهبودیافته بازی F1 24 درکنار جریان پس‌رونده (Slipstreaming) بازسازی‌شده باعث بهترشدن سیستم کاهش کشش (و در نتیجه افزایش سرعت) شده است. تغییرات بخش Power Unit هم به بازیکنان اجازه خواهد داد تا کنترل دقیق‌تری بر افزایش انرژی داشته باشند.

بازی F1 24 در تاریخ ۱۱ خرداد (۳۱ مه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مواجهه با وقایع غیرمعمول در فانوس دریایی در تریلر داستانی بازی Layers of Fear

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان