رمدی: ریمیک بازی‌های Max Payne پروژه بسیار بزرگی است

رمدی: ریمیک بازی‌های Max Payne پروژه بسیار بزرگی است

اشتراک گذاری

سم لیک، کارگردان خلاق استودیوی رمدی ریمیک بازی‌های Max Payne و Max Payne 2 را پروژه‌ای «بسیار بزرگ» به شمار آورد و به ارائه توضیحات درباره آن پرداخت.

سم لیک، کارگردان هنری استودیوی رمدی، توسعه‌دهنده پروژه‌های بازسازی بازی Max Payne و Max Payne 2 در مصاحبه با وبسایت VGC درباره روند پیشرفت این پروژه‌ها به بحث و گفت‌وگو نشست. لیک توضیح داده که معرفی اولیه‌ی این بارسازی‌ها نشان می‌دهد که اقدامات بزرگی در دست انجام است. لیک در پاسخ به سؤالی که درباره مقیاس این پروژه و میزان اهمیت آن برای رمدی پرسیده شده، پاسخ داده که قطعاً با ریمیک بزرگی مواجه خواهیم بود که مستلزم کار زیادی هستند.

«این کار بسیار مهمی است که به هیچ وجه تحت تأثیر قدیمی بودن این بازی‌ها قرار نمی‌گیرد. فقط با فکر کردن به اینکه قرار است این بازی‌ها را با استانداردهای مدرن همراه و در یک پروژه واحد تلفیق کنیم، می‌توان دید که با پروژه‌ی بسیار بسیار بزرگی مواجه هستیم».

پوستر مکس پین ۲ با حضور مکس و مونا

لیک در پاسخ به این سؤال که آیا مجدداً در نقش مکس از بازی اول این مجموعه قرار خواهد گرفت، با خنده پاسخ می‌دهد: «فعلاً نظری ندارم. داریم بیش از حد جلو می‌».

رمدی در ماه آوریل سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که کار روی پروژه‌های ریمیک بازی‌های اول و دوم سری مکس پین آغاز شده است. این بازی‌ها قرار است باهم و به‌عنوان یک پکیج واحد فروخته شوند. پلتفرم‌های پی سی و PS5 و ایکس باکس سری ایکس و اس از این بازی پشتیبانی خواهند کرد.

باتوجه به محبوبیت گسترده و طرفداران پرشمار این آی‌پی، این انتظار می‌رفت که خبر بازسازی بازی‌های خاطره انگیز این مجموعه برای بسیاری از طرفداران خوشحال کننده و هیجان انگیز باشد. بااین‌حال از آن تاریخ تاکنون اخبار بسیار کمی در زمینه سطح پیشرفت این پروژه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  سفر به دنیای جادویی در تریلر جدید بازی Fable

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط