دیو باتیستا مشغول گردآوری افراد در تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1

اشتراک گذاری

استودیو ندررلم تریلر لایو-اکشن جدیدی از بازی Mortal Kombat 1 را پخش کرد که دیو باتیستا را مشغول گردآوری جمعیت کثیری نشان می‌دهد.

استودیو NetherRealm اخیرا از حالت Invasions و مبارزان جدیدی برای بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده یک تریلر لایو-اکشن از این بازی مبارزه‌ای را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر با سبک و سیاق تبلیغ‌های تلویزیونی کلاسیک سال ۱۹۹۳ دیو باتیستا، بازیگر و کشتی‌گیر سابق WWE را نشان می‌دهد که با دو کلمه ساده جمعیت کثیری را دور هم جمع می‌کند.

شعار تبلیغاتی بازی Mortal Kombat 1 یعنی It’s in our blood (این تو خون‌مونه) با موضوع این تریلر مطابقت دارد. بازی مورتال کامبت ۱ به‌عنوان ریبوت مجموعه دارای کاراکترهای مختلفی نظیر اسکورپیون، کونگ لائو، ریدن، ساب-زیرو، کیتانا و میلینا است که روابط متفاوتی با یکدیگر دارند. بااین‌حال مورتال کامبت هنوز همان حس‌وحال سابق را دارد و لیو کانگ، خدای ابدی آتش، جنگجویان را از سراسر جهان برای شرکت در مسابقات فرا می‌خواند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. پیش‌خریدکنندگان بازی مورتال کامبت ۱ در بازه زمانی ۲۷ تا ۳۰ مرداد (۱۸ تا ۲۱ اوت) توانستند به تجربه نسخه بتا بپردازند. با خریداری نسخه‌های Premium و Kollector نیز می‌توانید از تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) به‌سراغ تجربه زودهنگام بازی بروید.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  فینال مسابقات Apex Legends به‌خاطر حمله هکری به تعویق افتاد

اخبار مرتبط