فروش بیش از ۱۰۰ هزار نسخه‌ای Sea of Stars در روز اول عرضه

اشتراک گذاری

بازی رترو و نقش‌آفرینی Sea of Stars در روز اول انتشار بیش از ‍۱۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

بازی Sea of Stars روز گذشته برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه شد و به نظر می‌رسد توانسته است انتظار اولیه تیم توسعه را برآورده کند. این بازی نقش‌آفرینی در حال حاضر پس از دریافت ۷۴ نقد در OpenCritic به امتیاز ۸۹ دست یافت تا انعکاس این تحسین منتقدان را در استقبال بالای بازیکن‌ها شاهد باشیم.

استودیوی توسعه‌دهنده Sabotage در توییتر اعلام کرد بازی Sea of Stars تنها در اولین روز انتشار خود بیش از ۱۰۰ هزار نسخه روی تمام پلتفرم‌ها فروخته است. این رقم برای این بازی قابل‌توجه به شمار می‌آید و دانستن این نکته که Sea of Stars هم‌اکنون بدون هیچ هزینه اضافه در دسترس مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس و پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم قرار دارد، ارزش موفقیت آن را دو برابر خواهد کرد.

بازی Sea of Stars در سال ۲۰۲۰ ازطریق یک کمپین کیک‌استارتر معرفی شد و در ادامه نمایش‌های آن توانستند با استقبال بازیکن‌ها مواجه شوند. داستان این بازی در دنیای اثر قبلی استودیو Sabotage یعنی بازی The Messenger جریان دارد. بازی Sea of Stars هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به‌صورت دیجیتالی عرضه شده است. سازندگان نسخه استیم دک این بازی را تایید کرده‌اند. همچنین نسخه فیزیکی آن در اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار بازی Sea of Stars را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  رونمایی کامل از نقشه دی‌ال‌سی Rally Adventure بازی Forza Horizon 5

اخبار مرتبط