ددپول حیرت‌زده در تصویر جدید فیلم Deadpool and Wolverine

اشتراک گذاری

تصویر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شده است که در آن شاهد نمایش ددپول و ولورین هستیم.

همزمان با آغاز بلیت‌فروشی فیلم ددپول و ولورین، فندنگو اعلام کرد این فیلم توانسته است رکورد بهترین پیش‌فروش روز اول بلیت‌های این وب‌سایت را در بین همه آثار سینمایی ۲۰۲۴ از آن خود کند و همچنین موفق شده است از این لحاظ، دو فیلم قبلی ددپول را هم پشت‌ سر بگذارد و از هم‌اکنون تحلیل‌گران نسبت به رکوردشکنی‌های Deadpool and Wolverine در زمان اکران خوشبین هستند.

فندنگو به‌ همین‌ مناسبت تصویر اختصاصی و جدیدی هم از فیلم Deadpool and Wolverine را به اشتراک گذاشته است. در این تصویر که ددپول و ولورین توجه‌شان به موضوع خاصی جلب شده است، می‌توان از نزدیک نسخه بدون آستین لباس معروف ولورین را هم دید؛ به‌نظر می‌آید باتوجه‌به صحنه مشابه در تریلر دوم احتمالا طی نبردی آسیب جدی به لباس ولورین وارد آمده که باعث تغییر شکل آن شده است:

فندنگو با سازندگان فیلم ددپول و ولورین مصاحبه‌ای هم انجام داده و رایان رینولدز در بخشی از آن به‌ این نکته اشاره کرده است از اینکه دیزنی به آن‌ها اجازه ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال را داده، شگفت‌زده شده است و در ادامه توضیح داد: «این قدم بزرگی برای آن‌ها [دیزنی] است؛ باعث می‌شود در کارخانه عظیم فیلمسازی‌شان تنوع بیشتری در محصولات وجود داشته باشد.

با اینکه همچنان از اجازه‌شان برای ساخت فیلمی با درجه سنی شدیدا بزرگسال متعجبم، اما قدردان آن هستم. به‌نظرم هیچ راه دیگری به‌جز این برای ساخت آن وجود ندارد. برای این شخصیت، این دنیا و مخصوصا برای لوگان درجه سنی R اهمیت داشت. احساس می‌کنم این کامل‌ترین نسخه ولورین یا لوگانی است که تابه‌حال دیده‌ایم بنابراین [اجازه دیزنی] آزادی عمل بسیاری به ما داد، نه فقط برای اینکه از کارهای بزرگسالانه استفاده کنیم بلکه واقعا این فرصت را به ما داد در دنیایی که همه چیز در آن امکان‌پذیر است، هر کاری انجام بدهیم.»

بیشتر بخوانید  هم‌بازی شدن فلورنس پیو و اندرو گارفیلد در فیلم جدید کارگردان بروکلین

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو، اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در نقش ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ (۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

اخبار مرتبط