بازی Street Fighter 6 به رکورد فروش جدیدی دست پیدا کرد

اشتراک گذاری

شرکت کپکام آمار فروش جدید مجموعه‌های محبوب خود ازجمله بازی Street Fighter 6 را اعلام کرد.

کپکام اخیرا آمار فروش جدیدی برای بازی‌های اصلی و محبوب خود منتشر کرده است. با اینکه بازی Street Fighter 6 از نظر فروش به دو مجموعه محبوب دیگر کپکام به‌نام‌های Resident Evil و Monster Hunter نمی‌رسد، اما همچنان می‌توان آن را یک موفقیت تجاری برای ناشر به حساب آورد.

طبق آمار منتشر شده توسط کپکام، فروش بازی Street Fighter 6 روی تمام پلتفرم‌ها تا پایان مارس گذشته بیش از ۳.۳ میلیون واحد بوده است. پیش از این آمار فروش بازی تا اوایل ژانویه ۲۰۲۴ حدود سه میلیون واحد اعلام شده بود که نشان می‌دهد بازی استریت فایتر 6 در مدت سه‌ ماه فروشی ۳۰۰ هزار نسخه‌ای داشته است.

کپکام اخیرا محتوای سال اول پس‌ از عرضه بازی Street Fighter 6 را با اضافه کردن شخصیت Akuma به فهرست مبارزان به پایان رساند. این شرکت تایید کرده است محتوای سال دوم از جمله شخصیت‌های جدید در حال توسعه هستند. علاوه‌براین بازی اخیرا یک به‌روزرسانی دریافت کرد که گزینه‌های موسیقی تازه و بسته لباس پولی جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید  عرضه بازی شوتر United 1944 در ماه آینده

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

کارگردان فیلم پیکی بلایندرز معرفی شد

نتفلیکس به تولید فیلم Peaky Blinders چراغ سبز نشان داد و تام هارپر را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما