دانلود 10 بازی ماشین آفلاین برای اندروید

اشتراک گذاری

بازی ماشین آفلاین اندروید

بازی های مسابقه ای و بازی های ماشین همیشه در بورس بوده است. در صورت بروز مشکلات اتصال ضعیف به اینترنت ، اکنون می توانید بازی های مسابقه ای ماشین آفلاین را برای اندروید خود انتخاب کنید. در ابتدا این بازی ها به صورت آنلاین بر روی رایانه شخصی PC انجام می شد ، اما اتصال به اینترنت ضعیف می تواند کل تجربه بازی شما را خراب کند. ولی این بازی های مسابقه ای آفلاین ماشین در اندروید نه تنها هزینه های اینترنت را پس انداز می کنند بلکه وابستگی به اینترنت را نیز کاهش می دهند.

 

علاوه بر این ، انجام بازی های مسابقه ای بصورت آفلاین در دستگاه های اندروید می تواند به شما در صرفه جویی در مصرف باتری دستگاه کمک کند.

 

۱۰ بازی برتر ماشین آفلاین برای اندروید

برای سهولت شما ، ما یک لیست از بهترین بازی های ماشین را برای بازی آفلاین در دستگاه های اندروید برای یک تجربه بازی متمایز انتخاب کرده ایم.

 

۱. بازی جذاب Real Racing 3

 Real Racing 3

Real Racing 3 یک بازی موبایلی هیجان انگیز و جذاب است که در ژانر اتومبیل رانی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

 

این بازی که یکی از بهترین بازی های ماشینی سال ۲۰۲۱ است متاسفانه بصورت آفلاین قابل اجرا نیست و برای تجربه آن باید به اینترنت متصل بتشید هرچند که این بازی حجم اینترنت بسیار کمی مصرف می کند.

 

گرافیک این بازی بسیار بالاست و به دلیل همین کیفیت بالا به دستگاهی با کیفیت بالا و فضای ذخیره سازی بالا نیاز دارد چرا که حجم فایل نصبی آن برابر ۲.۵ گیگا بایت است پس اگر از گوشی های قدیمی استفاده می کنید، بهتر است که تجربه این بازی را برای همیشه فراموش کنید.همچنین موبایل شما باید پردازنده و رم بالایی داشته باشد تا بتواند بازی Real Racing 3 را اجرا نماید.

 

از میزان محبوبیت این بازی میتوان به امتیاز ۴.۳ آن از میان ۱۰۰ میلیون بار دانلود آن در اپلیکیشن گوگل پلی اشاره کرد!

 

امکانات:

  • این بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است
  • شبیه‌ سازی واقعی مسابقات اتومبیل‌ رانی در بازی برای انتقال احساس واقعیت به بازیکن
  •  گرافیک بسیار بالا و در نظر گرفتن جزئیات
  • برخلاف آسفالت ۹، این بازی دارای محیط واقعی بدون المان‌های فانتزی است از همین رو باور پذیری بیشتری به شما میدهد.

 

 

۲. با F1 Mobile Racing فرمول ۱ را در موبایل تجربه کنید

بازی ماشین فرمول 1 اندروید

یکی دیگر از جدیدترن و محبوب ترین بازی های سبک اتومبیل رانی که برای گوشی های موبایل طراحی شده بازی F1 Mobile Racing میباشد.این بازی بسیار جذاب فضای مسابقات فرمول ۱ را برای شما تداعی می کند و ساعت ها با آن سرگرم خواهید شد.

 

اگر شما از کسانی هستید که به مسابقات فرمول ۱ علاقه دارید پیشنهاد میکنم که همین حالا این بازی را دانلود کنید چرا که از نظر شباهت با مسابقات واقعی فرمول ۱ این بازی چیزی کم ندارد.

 

از نکاتی که باید درباره بازی بدانید این است که F1 Mobile Racing در میان پلیرها بهترین بازی ماشین اندروید آفلاین شناخته میشود.همچنین حجم این بازی ۶۰۰ مگا بایت است و برای اجرای آن برخلاف  بازی Real Racing 3 نیازمند دستگاهی قوی نیستید و می توانید آن را در یک گوشی میان رده نیز اجرا کنید.

 

میزان محبوبیت این بازی قابل توجه است و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است.جالب است بدانید که  از میان ۲۵۶ هزار نظر، F1 Mobile Racing امتیاز ۴.۱  را دریافت کرده است.

 

امکانات:

  • گیم پلی آسان و روان
  • محیط جذاب و گرافیکی
  • شبیه‌ سازی واقعی با مسابقات فرمول یک

 

 

۳. Beach Buggy Blitz

Beach Buggy Blitz

hز مسابقه در جزایر مرموز استوایی با Beach Buggy Blitz لذت ببرید . بازی دارای گرافیک فوق العاده برجسته است. و برای تمام گروه های سنی مناسب است و دارای مجموعه عظیمی از قدرت ها و ارتقاء عملکرد منحصر به فرد است.

 

با این بازی خیره کننده می توانید غارهای مخفی، سواحل متورم، معابد ویران شده و فوران های آتشفشانی را سوار بر ماشین خود کاوش کنید.

 

خرچنگ‌های غول‌پیکر، مجسمه‌های تیکی، هیولاهای گدازه‌ای و چادرهای چمنی را نابود کنید تا برنده بازی شوید.

ویژگی های قابل توجه بازی : 

  • بازی دارای یک محیط درایو بی نهایت است که می توانید ساعت ها آزادانه رانندگی کنید و تمام نمی شود
  • هر چه بیشتر بازی کنید و بازی خود را ارتقا دهید، ماشین های بیشتری را باز خواهید کرد
  • گیم پلی روان و کنترل آسان
  • بازی از فیزیک واقعی استفاده کرده. در این بازی احساس رانندگی در زندگی واقعی را خواهید داشت
بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه بازی Luigi's Mansion 2 HD با انتشار تریلری اعلام شد

 

 

۴. بهترین بازی ماشین رایگان : Asphalt 8: Airborne

بهترین بازی ماشین اندروید افلاین کم حجم

Asphalt 8 : Airborne یکی از بهترین بازی های اتومبیلرانی رایگان است که می توانید بصورت آفلاین انجام دهید. با داشتن ماشین های شگفت انگیز و پر کار از اتومبیل گرفته تا دوچرخه ، می توانید بهترین تجربه بازی را داشته باشید. هر یک از مورد علاقه های خود را در یک تور جهانی سرعت انتخاب کنید و از سطح رمپ ها فراتر بروید.

 

امکانات:

  • این بازی بیش از ۲۰۰ اتومبیل و دوچرخه با عملکرد بالا دارد تا شما را از مرزها دور کند.
  • برای بهترین استفاده از بازی های رانندگی اندرویدی ، سواری های خود را سفارشی و به روز کنید.
  • در مکانهای عجیب و غریب و بیش از ۴۰ مسیر پر سرعت رانندگی کنید.
  • میانبرهای جدید پنهان شده در همه مکان ها را کشف کنید.

 

 

۵. بهترین بازی ماشین رالی : Asphalt Xtreme

بهترین بازی ماشین رالی : Asphalt Xtreme

آیا می خواهید یک تجربه بازی خارج از جاده داشته باشید؟ این بازی رانندگی شگفت انگیز را برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید و اجازه دهید تور جهانی رالی شروع شود. از بازی Asphalt Xtreme با گرافیک عالی ، اقدامات آنلاین PvP ، مکانیک جامد و موارد دیگر لذت ببرید. این سریعترین بازی ماشین شامل مسابقه خارج از جاده است و به شما امکان می دهد با کوهنوردی و گشت و گذار در کوه و خاک ، بهترین بازی ماشین را تجربه کنید.

 

امکانات:

  • سبک خود را انتخاب کنید و از انواع مختلف وسایل نقلیه خارج از جاده که تجربیات تازه ، چالش برانگیزی را کشف می کنید ، انتخاب کنید.
  • ماشین های خود را با مجموعه چشمگیر از تنظیمات سفارشی کنید تا دستگاه سرعت شخصی شما باشد.
  • تمام حالت های بازی خود را امتحان کنید و ضمن صعود و حرکت در کوهستان ، موانع جدیدی را تجربه کنید.
  • میزبان ۳۰۰ رویداد شغلی و بیش از ۱۱۰۰ چالش رمز و راز باشید.

 

 

۶. بازی معروف ماشین : CSR Racing 2

بازی معروف ماشین : CSR Racing 2

CSR Racing 2 یکی دیگر از بازی های مسابقه ای ماشین آفلاین در اندروید است و از نظر بصری خیره کننده است. این بازی مسابقه اتومبیلرانی می تواند مسابقه ای واقعی را برای شما تحویل دهد. با CSR Racing 2 ، می توانید مسابقه با اتومبیل های سفارشی را در برابر بازیکنانی از سراسر جهان تجربه کنید.

 

امکانات :

  • ویژگی های سه بعدی و گرافیک با کیفیت بالا برای افزودن یک تجربه بازی مجزا.
  • رایگان است اما در ارائه بهترین بازی مسابقه ای درگ های بیش از حد واقعی کم نیست.
  • چلاک ، بدنه و دکوراسیون ماشین خود را سفارشی سازی کنید .
  • با مسابقه خیابانی در زمان واقعی ، به رانندگی و زمان بندی بی نظیر هر خودرو تسلط داشته باشید تا در صدر ظاهر شوید.

 

 

۷. بازی ماشین نیترو Fueled: Drag Racing

بازی ماشین نیترو Fueled: Drag Racing

Drag Racing یکی از محبوب ترین بازی های مسابقه ای است که با استفاده از نیترو و بیش از میلیون ها نفر از طرفداران خود ، مجذوب شده است. این بازی رانندگی آفلاین برای اندروید به شما امکان می دهد اتومبیل خود را به صورت دلخواه و شخصی سازی ، به روز کنید. مسابقه سرگرم کننده است.

 

امکانات :

  • از Drag Racing با هم لذت ببرید.
  • با گزینه های متعدد سفارشی سازی ، وضعیت هنری و گاراژ بی نظیری را ایجاد کنید.
  • Drag Racing متعلق به سری CSR Racing است و بهترین بازی مسابقه آفلاین با مسابقات در زمان واقعی است.

 

 

۸. خطرناک ترین بازی ماشین : Racing Fever

خطرناک ترین بازی ماشین : Racing Fever

Racing Fever یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران مسابقه اتومبیلرانی است. مسابقه را با ماشین مورد علاقه خود شروع کنید تا به ۶ اتاق مختلف با جوایز از آماتور تا کینگ بپیوندید. این بازی در میان بهترین بازی های ماشین اندروید ذکر شده است و خطرات زیادی را برای کسب سکه دربردارد. برای اطمینان از ایمنی و بقا همیشه ماشین خود را در وسط جاده نگه دارید.

 

امکانات:

  • بازی های مسابقه ای چند نفره با حالت های مختلف مسابقه
  • اتومبیل رویاهای خود را سفارشی کنید تا آن را بهتر ، سریعتر و خوش ظاهر تر کنید.
  • قابلیت  مسابقه آفلاین

 

 

۹. بهترین بازی ماشین برای کودکان: Hill Climbing Racing 2

بهترین بازی ماشین برای کودکان: Hill Climbing Racing 2

Hill Climbing Racing 2 در لیست بهترین بازی های مسابقه ای برای بچه ها قرار دارد. این بازی با در نظر گرفتن کنترل آسان و ویژگی های ساده طراحی شده است . این بازی یک بازی freemium است و بصورت آفلاین  قابل بازی است. این امکان را به شما می دهد تا بهترین راننده سربالایی شوید. این بازی برای کارهای مختلف روزانه ، دستاوردها ، مبارزات انتخاباتی و چالش های ارزشمند شما را امتحان می کند.

بیشتر بخوانید  اعلام زمان برگزاری رویداد جدید سازندگان یاکوزا

 

امکانات :

  • این بازی رانندگی به شما امکان می دهد تا در یک رویداد چند نفره زنده هفتگی به رقابت بپردازید. می توانید اتومبیل ها را باز کنید و بهترین را برای بازی مسابقه خود انتخاب کنید.
  • عملکرد اتومبیل خود را با ویژگی های سفارشی سازی که در آن می توانید از شخصیت های جالب برای ظاهر متمایز ماشین خود استفاده کنید ، بهبود و ارتقا دهید.
  • از میان ۱۴+ قسمت تنظیم منحصر به فرد و مسابقه در محیط های مختلف از خاک گرفته تا آسفالت گرفته تا برف و موارد دیگر را انتخاب کنید.

 

 

۱۰. Real Drift Car Racing

Real Drift Car Racing

اگر به دنبال یک بازی مسابقه ای هستید که بهترین انتخاب را داشته باشد ، Real Drift Car Racing گزینه ای است که نمی توانید سعی کنید دست خود را از آن بکشید. این بازی به دلیل سطح دشواری های مختلف ، چندین آهنگ مختلف ، حالت کمپین ، ویژگی باز کردن ماشین و بسیاری از گزینه های مشابه دیگر در بین گیمرها محبوب است. دقیقاً مانند سایر بازیهای رانندگی ، در نسخه فریمیوم نیز عرضه می شود.

 

امکانات:

  • بهترین بازی های مسابقه ای رانشی که برای یک تجربه نهایی موبایل طراحی شده است.
  • گزینه های شخصی سازی ممکن است برای یک تازه کار و یک درایور حرفه ای متفاوت باشد.
  • شما می توانید از ویژگی های شخصی سازی گسترده آن استفاده کنید و می توانید ظاهری جدید به بدنه خودروی خود بدهید.
  • شما می توانید قدرت موتور را افزایش دهید ، یک توربو اضافه کنید ، تنظیمات هندلینگ را تغییر دهید ، نسبت دنده ها را تغییر دهید و سرعت تغییر دهید تا از تور مسابقه مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید.

 

 

۱۱. بهترین بازی ماشین آفلاین: GT Racing 2

 GT Racing 2

GT Racing 2 یک انتخاب باورنکردنی برای کاربران اندرویدی در لیست بهترین بازی های ماشین است. این بازی مسابقه ای که به دلیل ویژگی های گسترده اش مشهور است ، مملو از اتومبیل های شگفت انگیز است. ماشین های مختلفی را برای انتخاب و هزاران رویداد برای ارائه دارد. گزینه های محدودی دارد اما می تواند تجربه بازی بسیار جذاب را ارائه دهد . می توانید از بین چهار دوربین مختلف ، از جمله نمای داخلی نفس گیر ، راه خود را انتخاب کنید و چشم خود را به نقوش اتومبیل واقعی بسپارید!

 

امکانات:

  • بازی مسابقه ای رایگان برای بازی آفلاین در دسترس است.
  • ثروتمندترین بازی شبیه سازی مسابقه دستی با ۷۱ ماشین دارای مجوز در ۱۳ مسیر
  • این مجموعه شامل اتومبیل هایی از ۳۰+ تولیدکننده از مرسدس بنز گرفته تا فراری ، دوج ، نیسان ، آئودی ، فورد و … است.
  • با سایر بازیکنان بازی و رقابت کنید ، ابزارهای پیشرفته کارواش را ارتقا و تنظیم کنید.

 

 

۱۲. بهترین بازی ماشین آفلاین اندروید : Drift Absolute

Drift Absolute

Absolute Drift یک بازی مسابقه ای جدید و سریع برای اندروید است که با حرکات زیادی و چرخش های نفس گیر در طول بازی همراه است. از تکرارهای محلی و اتومبیل های ارواح ، تابلوهای آنلاین ، سه حالت بازی و موارد دیگر لذت ببرید. با استفاده از این بازی خارق العاده ، می توانید بر روی هنر دست خوش پیشامد شوید و مهارت های تمرین به شما امکان می دهد تا در مسابقات مختلف رانشی به رقابت بپردازید.

 

امکانات :

  • شما می توانید تا ۶ اتومبیل رانندگی را سفارشی کنید.
  • در رویدادهای سفارشی و چالش های خط رانش شرکت کنید.
  • بازی های واقعی را با مکانیسم های کنترل صاف و آسان در گوشی هوشمند خود تجربه کنید.
  • این بازی مسابقه خیره کننده آفلاین تجربه ای لذت بخش را برای علاقه مندان به بازی با جیب ارائه می دهد.

 

 

لیست ما از بازی های برتر ماشین آفلاین برای اندروید به پایان می رسد. بسته به بازی مسابقه ای که تا به حال مایل به بازی کردن آن بودید ، یکی از آنها را انتخاب کنید. بزرگترین مزیت بهترین بازی های ماشین آفلاین برای اندروید این است که می توان آنها را در هر زمان و هر مکان و بدون نگرانی از اینترنت و سرعت Wi-Fi بازی کرد . امیدوارم از لیست ما خوشتان آمده باشد. در صورتی که به بازی های بیشتری از ماشین علاقه مند هستید ، می توانید لیست دیگر ما را مشاهده نمایید : بهترین بازی های ماشین اندروید

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت