دانلود بازی Destiny 2: The Final Shape نیاز به فضای خالی زیادی دارد

احتمال تأخیر بازی Marathon و بسته الحاقی Destiny 2

اشتراک گذاری

کاربران استیم برای پری-لود Destiny 2: The Final Shape نیازمند ۳۰۰ گیگابایت فضای خالی هستند.

در روز ۱۵ خرداد (۴ ژوئن) بالاخره The Final Shape، آپدیت موردانتظار Destiny 2 عرضه خواهد شد. اخیرا اطلاعات پری-لود این آپدیت فاش شده‌اند و طی آن برخی نیازمندی‌های عجیب مشخص شده‌اند. کاربران پلتفرم استیم برای پری-لود این به‌روزرسانی به ۲۹۹.۷ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند؛ البته این موضوع به‌خاطر نحوه مدیریت آپدیت‌ها توسط استیم است.

این عدد در دیگر پلتفرم‌ها هم بزرگ است؛ اما میزان آن در پی‌سی بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد. بعد از نصب این به‌روزرسانی، نسخه جدید جایگزین نسخه قبلی دستینی ۲ خواهد شد تا درنهایت مجموع میزان نصب تقریبا نصف شود. این میزان فضای خالی تنها برای آپدیت موردنیاز است.

میزان فضای اشغالی The Final Shape روی تمامی پلتفرم‌ها به شرح زیر است:

میزان حجم این آپدیت یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ گیمینگ است و شاید حتی بزرگ‌ترین آن‌ها باشد. در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۴ خرداد (سوم ژوئن) به وقت ایران، این آپدیت روی اکثر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. البته برای جلوگیری از شلوغی سرور، برخی کاربران پلی استیشن می‌توانند آپدیت ۸.۰.۰.۱ بازی را ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۲ خرداد (۱ ژوئن) به وقت ایران دانلود کنند.

The Final Shape پایان راه Destiny 2 نخواهد بود. بانجی همچنان مشغول کار روی این بازی است و باید ببینیم برنامه آن‌ها برای آینده این اثر چیست.

بیشتر بخوانید  تاریخ انتشار بازی Skull Island: Rise of Kong

اخبار مرتبط