متوقف شدن سرویس های آنلاین Wii U و 3DS در آوریل ۲۰۲۴

متوقف شدن سرویس های آنلاین Wii U و 3DS در آوریل ۲۰۲۴

اشتراک گذاری

با وجود متوقف شدن پشتیبانی آنلاین از دو کنسول Wii U و 3DS، کاربران همچنان می‌توانند برای مدتی آپدیت‌ها و محتوای دیجیتال را دانلود کنند.

در ماه مارس بود که فروش محتوای Wii U و 3DS روی فروشگاه ای‌شاپ نینتندو متوقف شد و اکنون شرکت ژاپنی اعلام کرده پشتیبانی از سرویس آنلاین هر دو کنسول در اوایل آوریل ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید. این موضوع گریبان‌گیر کوآپ، توزیع اطلاعات و رنکینگ اینترنتی است. با اینکه بانک پوکمون همچنان موجود خواهد بود، اما ممکن است سرویس‌های آنلاین آن هم در آینده خاموش شوند.

این اتفاق برای کنسول‌های Wii U ساده و دیلاکس و تمامی مدل‌های 3DS از مدل پایه تا New Nintendo 2DS XL رخ خواهد داد. زمان دقیق پایان این سرویس‌ها بعدا اعلام خواهد شد؛ اما اگر اتفاق خاصی باعث شود مدیریت این سرویس‌های آنلاین دشوار شود، ممکن است زودتر از آوریل سال بعد شاهد توقف این سرویس‌ها باشیم.

بازیکنان همچنان می‌توانند از ویژگی‌ها و حالت‌هایی که نیاز به سرویس آنلاین ندارد استفاده کنند و می‌توان به‌روزرسانی‌ها و هر محتوایی شامل بسته‌های الحاقی را برای مدتی دانلود کرد. قابلیت StreetPass هم چون نیازمند اتصال محلی بین 3DSها بوده، قابل استفاده است؛ اما SpotPass که از قابلیت‌های آنلاین بهره می‌برد دیگر کار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید  اشاره سی‌دی پراجکت رد به دلایل حذف برخی محتواهای بازی Cyberpunk 2077

اخبار مرتبط