حجم نسخه های پلی استیشن بازی Lies of P

ساخت بازی Lies of P به پایان رسید

اشتراک گذاری

با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Lies of P، حجم آن روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 فاش شده است.

شرکت کره‌ای Neowiz Games و استودیو کره‌ای Round8 در حال آماده شدن برای عرضه Lies of P هستند. جدیدترین تریلر گیم‌پلی آن انواع سلاح‌های بازی را نشان می‌داد. همچنین اسطوره‌شناسی Belle Epoque شهر کرات و وقایع نابودی آن هم به اشتراک گذاشته شده بود. با اینکه حجم اشغالی بازی روی PC قبلا مشخص شد، اکنون این اعداد و ارقام برای دو نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هم افشا شده است.

اکانت PlayStation Game Size در توییتر نوشت حجم نسخه PS4 بازی ۲۹.۱۰۷ گیگابایت و حجم نسخه پلی استیشن 5 هم ۳۴.۷۰۷ گیگابایت است. بازی نسخه ۱.۰۱/۱.۰۰۱.۰۰۰ است که احتمالا یعنی این حجم شامل پچ روز اول هم می‌شود. البته این عدد حجم دانلودی بازی را نشان می‌دهد و باید ببینیم فضای موردنیاز برای نصب آن چند گیگابایت خواهد بود.

افرادی که نسخه دیلاکس را خریداری کردند، می‌توانند در نیمه‌شب روز ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) به وقت محلی پری-لود بازی را آغاز کنند و از ۲۵ شهریور مشغول تجربه‌ی بازی شوند. برای نسخه استاندارد هم زمان پری لود از ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) آغاز می‌شود و خود بازی در تاریخ ۲۸ شهریور به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد.

گفتنی است Lies of P علاوه‌بر پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر هم منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  بازی Warhammer 40k: Space Marine 2 احتمالا دارای بخش چندنفره است

اخبار مرتبط