تهیه‌کننده و کارگردان NieR روی بازی جدیدی کار می‌کنند

اشتراک گذاری

تهیه‌کننده NieR با همکاری کارگردان و آهنگساز سری روی یک بازی جدید کار می‌کنند.

باتوجه‌به اینکه پشتیبانی NieR Re[in]carnation اخیرا به پایان رسیده است، یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده و یوکو تارو، کارگردان سری NieR تایید کردند روی پروژه تازه‌ای کار می‌کنند. بااین‌وجود هنوز مشخص نیست این پروژه جدید ارتباطی با سری NieR دارد یا یک بازی کاملا جدید خواهد بود.

علاوه‌براین سایتو درگفتگوبا مجله هفتگی فامیتسو تایید کرد کیئیچی اوکابه، آهنگساز سری NieR برای تولید پروژه جدید همکاری خواهد کرد. تهیه‌کننده سری NieR در ادامه خاطرنشان کرد: «مدتی است درباره پروژه‌ای که می‌خواهم با یوکو و اوکابه انجام دهم، صحبت کرده‌ام. در آینده‌ای نه‌چندان دور حرف‌های بیشتری برای گفتن دارم؛ پس منتظر آن باشید. احتمال دارد این جزئیات درباره NieR باشد و احتمال دارد درباره آن نباشد. این تمام چیزی است که فعلا می‌توانم بگویم.»

سایتو ماه‌ها قبل اعلام کرده بود سری NieR ادامه پیدا می‌کند اما بازی جدید آن در دست توسعه نیست و در عوض با همکاری تارو روی یک بازی متفاوت کار می‌کنند و امیدوار هستند امسال درباره آن جزئیات بیشتری را به اشتراک گذارند.

سایتو در ادامه تایید کرد به‌جز بازی اشاره شده روی پروژه‌های دیگری کار می‌کند: «من روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کنم که هدف آن‌ها خلق تجربه‌هایی است که تاکنون ساخته نشده‌اند. من نمی‌توانم تمام زمانم را به‌طورکامل به بازی اخیر اختصاص دهم؛ بنابراین بیشتر کار به توسعه‌دهندگان سپرده شده است. بااین‌حال بازی در حال تبدیل شدن به تجربه بسیار جالبی است. من مشتاقانه منتظر روزی هستم که بتوانم جزئیات بیشتری را اعلام کنم.»

بیشتر بخوانید  پروژه 007 آی‌او اینتراکتیو داستان تبدیل جیمز باند به مامور ۰۰۷ را روایت می‌کند

بازی NieR: Automata در فوریه گذشته موفق شد به رکورد فروش بیش‌از هشت میلیون واحدی در سراسر جهان دست یابد.

اخبار مرتبط