مبارزه اسپایدرمن ها با شخصیت‌های شرور در تصاویر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

اشتراک گذاری

مجله امپایر تصاویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را منتشر کرده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور والچر هستیم.

طبق جدیدترین اخبار تلویزیون، تصاویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خودش را به انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ اختصاص داده و به همین منظور ۲ تصویر روی جلد و دو تصویر جدید از این انیمیشن منتشر کرده است. تمرکز دو تصویر روی جلد امپایر روی سفر بین دنیاهای مختلف انیمیشن است که در آن شاهد دو طراحی جلد متفاوت و جذاب هستیم.

همچنین در تصویر اول منتشر شده از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌توان شاهد مبارزه مرد عنکبوتی و اسپایدر گوئن با شخصیت شرور و منفی اسپات هستیم که اسپایدر پانک نیز در حال کمک به آن‌ها است. در تصویر دوم منتشر شده از انیمیشن مرد عنکبوتی ۲، برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت شرور و منفی والچر هستیم که در حال مبارزه با اسپایدرمن ۲۰۹۹ است و در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

شمیک مور، هیلی استاینفلد، اسکار آیزاک، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی،‌ ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید  اعلام تاریخ شروع پخش سریال Fallout از آمازون

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.