تعهد اسکوئر انیکس به پشتیبانی بهتر از ایکس باکس

اشتراک گذاری

شرکت اسکوئر انیکس قول داده است در آینده بازی‌های بیشتری روی ایکس باکس عرضه کند.

در جریان فستیوال آنلاین طرفداران Final Fantasy 14 در سال ۲۰۲۳، شرکت اسکوئر انیکس قول داد با عرضه بازی‌های بیشتر روی ایکس باکس، پشتیبانی بهتری از این پلفترم داشته باشد. تاکاشی کیریو، مدیرعامل اسکوئر انیکس درکنار فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت و نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده و کارگردان فاینال فانتزی ۱۴ روی صحنه چنین خبری را اعلام کرد. یکی از بازی‌های تاییدشده برای ایکس باکس هم همین اثر است.

اسپنسر این خبر را «لحظه‌ای تأثیرگذار» در رابطه مایکروسافت با شرکت ژاپنی دانست و گفت تیم ایکس باکس مشتاق است تا در آینده همکاری نزدیک‌تری داشته باشد. کیریو هم از او به‌خاطر همکاری با شرکت برای عرضه FF14 روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قدردانی کرد و گفت بدون پشتیبانی او (اسپنسر) چنین اقدامی ممکن نبود.

ایشان گفت: «می‌توانم از طرف خودم، [یوشیدا] و تمامی جنگجویان نوری که الان لایواستریم را تماشا می‌کنند بگویم که چقدر از اضافه شدن پشتیبانی ایکس باکس و خوشامدگویی به دوستان جدید بی‌شماری به جهان فاینال فانتزی ۱۴ هیجان‌زده هستم. [این بازی] قرار است بزرگ‌تر و بهتر شود؛ پس از همه طرفداران ایکس باکس تقاضا می‌کنم آن را تجربه کنند».

کیریو افزود که اسکوئر انیکس به عرضه آثار عالی به طرفداران در سراسر جهان ادامه خواهد داد و هرموقع که امکان‌پذیر باشد، آن‌ها خواهان عرضه آثار خود روی ایکس باکس هستند تا بازیکنان از آن لذت ببرند: «ما واقعا مشتاقیم تا با فیل و تیم ایکس باکس همکاری کنیم تا این کار شدنی باشد». یوشیدا هم گفت: «من بسیار سپاسگزارم و متعهد هستیم در آینده با ایکس باکس همکاری کنیم».

بیشتر بخوانید  کارگردان Dead or Alive 6 در توسعه Tekken 8 مشارکت دارد

بازی Final Fantasy 14 Online در بهار ۲۰۲۴ روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط