تصاویر و داستان بازی Wonder Woman لو رفتند

اشتراک گذاری

طی ساعات گذشته حجم زیادی از اطلاعات بازی Wonder Woman فاش شد که شامل داستان و چندین تصویر مفهومی می‌شود.

در ساعات اخیر شاهد لو رفتن اطلاعات قابل‌توجه‌ای از بازی مورد انتظار Wonder Woman هستیم. اسکرین‌شات‌های این محصول ابتدا در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته شد و شامل چندین تصویر مفهومی است که دنیای جهان‌باز تمیسکیرا را با الهام از اساطیر یونان به نمایش می‌گذارد.

در رابطه با داستان، شاهد حضور شخصیت‌های شروری همچون مدوسا، چیتا و سرسی هستیم. سرسی به وطن واندر وومن حمله کرده و او را وادار می‌کند تا به تمیسکیرا برگردد و دشمنان خود را از بین ببرد. این بازی دارای «نبردهای سریع با کمبوهای مخرب و سلاح‌های قدرتمند» از جمله کمند حقیقت خواهد بود.

بازی Wonder Woman همچنین از سیستم نمسیس بهره خواهد برد؛ سیستمی که در انحصار شرکت برادران وارنر است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه آن هستند. علاوه‌بر‌این، شخصیت‌های نمادینی از دنیای دی‌سی در این بازی حضور خواهند داشت.

طرفداران حدس می‌زنند که بازی زن شگفت انگیز هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ زیرا مدارک فاش شده از مخاطبان سؤالاتی می‌پرسد مانند اینکه آن‌ها انتظار دارند شخصیت در طول مبارزه از چه نوع حملات و توانایی‌هایی استفاده کند. اخیراً گزارش شده بود که بازی Wonder Woman در بحران توسعه به سر می‌برد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

بیشتر بخوانید  تریلر زمان عرضه بازی The Outlast Trials منتشر شد

اخبار مرتبط