یوبیسافت می‌گوید سرویس این شرکت می‌تواند با گیم‌پس رقابت کند

اشتراک گذاری

مدیر سرویس یوبیسافت پلاس اعتقاد دارد این شرکت می‌تواند ازطریق عرضه محتوای اشتراکی قدرتمند با ایکس باکس گیم‌پس رقابت کند.

پس از مدت‌ها افشای اطلاعات و گمانه‌زنی‌ها، سرانجام سرویس +Ubisoft روی پلتفرم ایکس باکس عرضه شد تا شرکت یوبیسافت برای اولین‌بار سرویس اشتراکی خود را در اختیار بازیکنان کنسولی قرار داده باشد. در همین راستا فیلیپ ترمبلی، مدیر سرویس یوبیسافت پلاس درباره‌ی نحوه‌ی برنامه‌ریزی این شرکت فرانسوی برای رقابت با سایر خدمات اشتراکی به مانند ایکس باکس گیم‌پس توضیحاتی را ارائه داد. ترمبلی معتقد است که مجموعه بازی‌های یوبیسافت به فروش سرویس اشتراکی این ناشر کمک خواهد کرد.

وی در این‌باره افزود: «اینکه ما پیشنهادهای خرید اشتراک از جانب بازیکنان ایکس باکس یا دیگر شرکای خارجی خود داریم، فوق‌العاده است. من فکر می‌کنم همان‌طور که در دیگر صنعت‌های سرگرمی دیده‌ایم، موفقیت به تمرکز محتوا روی خواسته‌های مصرف‌کنندگان بستگی دارد. این همان چیزی است که ما با سرویس یوبیسافت پلاس ارائه می‌کنیم و محتوای فوق‌العاده قدرتمندی درون آن داریم. این نقطه تمایزی است که ما برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آوریم.

امکان دسترسی به تمام بازی‌های ما به این معنی است که می‌توانیم به بازیکنان کمک کنیم تا فرنچایزهای دیگر ما را کشف کنند. مردم ممکن است ما را با سری Assassin’s Creed یا Far Cry و Tom Clancy بشناسند. بااین‌حال ممکن است در فهرست، بازی‌های دیگری باشند که آن‌ها را به ما مرتبط نمی‌دانستند و این فرصتی خواهد بود که به تجربه آن‌ها بپردازند».

سرویس یوبیسافت پلاس با بیش از ۶۰ بازی روی پلتفرم ایکس باکس در دسترس قرار گرفته است و به مشترکان امکان تجربه تمام محتوای الحاقی این بازی‌ها را خواهد داد. با اینکه درون این سرویس محتوای بسیار جدید و هیجان‌انگیزی برای بازیکنان ایکس باکس وجود دارد، اما یوبیسافت قیمت سرویس خود را ۱۸ دلار در ماه اعلام کرده است. به نظر می‌رسد این قیمت کمی در مقایسه با سرویس ایکس باکس گیم‌پس گران است؛ چرا که شرکت مایکروسافت سرویس گیم‌پس آلتیمیت را با قیمت ماهانه ۱۵ دلار ارائه می‌کند و اشتراک آن شامل دسترسی به سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر، ایکس باکس لایو گلد و EA Play می‌شود.

بیشتر بخوانید  عبور فروش ریمسترهای بازی Final Fantasy Pixel از مرز ۳ میلیون نسخه

به‌گفته یوبیسافت سرویس اشتراکی ماهانه ۱۸ دلار، امکان دسترسی به بازی‌های این شرکت روی کامپیوتر و سرویس لونای آمازون را فراهم می‌کند. با وجود گران بودن این سرویس نسبت به گیم‌پس، به نظر می‌رسد این ناشر فرانسوی از موفقیت کسب‌و‌کار خود اطمینان دارد.

ترمبلی در ادامه مصاحبه خود توضیح داد: «من نمی‎‌توانم به‌طور خاص در مورد وضعیت مالی صحبت کنم، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که فکر می‌کنم گسترش خدمات ما به سمت ایکس باکس و سایر تبلیغات پیرامون یوبیسافت پلاس که در بازار در حال پخش شدن هستند، نشان می‌دهد که ما به این مدل کسب‌و‌کار اعتماد داریم و شاهد نتایج مثبت خواهیم بود. فکر می‌کنم این تجارت چیزی نیست که به‌سادگی از بین برود».

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.

اخبار مرتبط