تریلر گیم پلی جدید Phantom Blade Zero مبارزات و محیط بازی را به نمایش می‌‌گذارد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

استودیو S-Game با انتشار تریلر ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Phantom Blade Zero جزئیات مبارزات و گشت‌وگذار در محیط بازی را به‌تصویر می‌کشد.

همزمان با افزایش تعداد نمایش‌های بازی‌های مختلف در سبک سولزلایک، Phantom Blade Zero تریلری ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی دریافت کرد؛ این نمایش که جزئیات مبارزات و محیط بازی را به‌نمایش می‌گذارد به‌صورت اختصاصی در اختیار رسانه IGN قرار گرفت.

این ویدیو بخش‌های ابتدایی بازی را به‌تصویر می‌کشد؛ قسمت‌هایی از آن که آموزش‌ها و حرکات اولیه نمایش داده می‌شوند. سیستم Combo فنتوم بلید زیرو به‌واسطه یک ویدیو آموزش داده می‌شود و این موضوع بازیکن‌ها را به یادگیری و تغییر حرکات دفاعی و حملات خود تشویق می‌کند. گیمرها پس از به‌ اتمام رساندن بخش آموزشی بازی می‌توانند پا به مرحله‌ای پر از دشمنان مختلف بگذارند و با استفاده از تکنیک‌ها و اسلحه‌های خود آن‌ها را شکست دهند.

استودیو S-Game پیش‌تر طی نمایش دیگری از بازی فنتوم بلید زیرو همزمان با صحبت از بازی‌های مختلف سولزلایک به‌عنوان منبع العام، اعلام کرد که این استودیو از آثار دیگری مانند Devil May Cry و ژانر Wuxia (سبکی تخیلی از هنرهای رزمی چینی) با حملات روان و آزادانه ایده گرفته است.

بازی Phantom Blade Zero در تاریخ نامعلومی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  زمان برگزاری رویداد State of Play فاش شد

اخبار مرتبط