تریلر ریمیک Paper Mario تحسین منتقدها را نشان می‌دهد

تریلر ریمیک Paper Mario تحسین منتقدها را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

شرکت نینتندو تریلر جدیدی از بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door را برای نمایش تحسین منتقدها پخش کرد.

طرفدارها از مدت‌ها پیش خواهان بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door بودند و اکنون که ریمیک این بازی به نینتندو سوییچ راه یافته است، جای تعجبی ندارد که با استقبال منتقدها و گیمرها مواجه شود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نینتندو تریلر جدیدی از ریمیک پیپر ماریو را برای نمایش تحسین منتقدها پخش کرده است. این بازی یک بازسازی وفادار به نسخه اصلی است، اما شامل تغییرات و پیشرفت‌های مختلفی می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

ریمیک Paper Mario داستان شهری پررونق را روایت می‌کند که پس از وقوع یک فاجعه در زمین فرو رفت. با گذشت زمان شهری با نام روگ‌پورت پدیدار شد و دیری نپایید که شایعاتی در مورد یک شهر باستانی در زیر زمین با گنجی پنهان منتشر شد. در همین زمان ماریو و پرنسس پیچ با نقشه‌ای از راه می‌رسند که ظاهرا به گنج منتهی می‌شود. اوضاع زمانی بغرنج می‌شود که بازیکن‌ها ماجراجویی جدیدی را برای نجات شاهزاده خانم و افشای راز وقوع این فاجعه آغاز می‌کنند.

این ماجراجویی هیجان‌انگیز شامل یافتن هفت ستاره بلوری است و بازیکن‌ها در طول مسیر با متحدانی نظیر گومبلا، کوپس و ویویان ملاقات خواهند کرد. مبارزات به‌شکل نوبتی دنبال می‌شوند و گیمرها با فشردن به‌موقع دکمه‌ها عمل حمله و دفاع را انجام می‌دهند. در ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door می‌توان از مدال‌ها برای افزایش توانایی یا یادگیری مهارت‌های تازه استفاده کرد و به‌لطف ستاره‌های بلورین حملات قدرتمندی را انجام داد.

بیشتر بخوانید  تریلر Assassin’s Creed Shadows؛ کاوش در ژاپن فئودال

اخبار مرتبط