تریلر جدید فیلم ددپول و ولورین َ| شروع ماجراجویی در مولتی ورس

اشتراک گذاری

مارول به‌ مناسبت شروع پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Deadpool and Wolverine، تریلر کوتاه و جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم ددپول و ولورین مشخص شده است. امروز پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم موردانتظار دنیای سینمایی مارول رسما آغاز شده است و به همین مناسبت مارول استودیو تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Deadpool and Wolverine را به اشتراک گذاشته است. این تریلر یک دقیقه‌ای بیشتر شاهد تصاویری هستیم که در دو تریلر اصلی فیلم تماشا کرده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر جدیدی هم است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پوستر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه ددپول و ولورین هستیم که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید  اولین تریلر فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی به‌زودی منتشر می‌شود

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار