اولین پوستر Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا از نام فیلم پرده برداشت

اشتراک گذاری

برادران وارنر اولین پوستر فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون را منتشر کرد که نام این فیلم با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دنباله فیلم Beetlejuice منتشر شده است. برادران وارنر امروز اولین پوستر فیلم Beetlejuice 2 را منتشر کرده است که این پوستر تایید می‌کند این فیلم قرار است با نام Beetlejuice Beetlejuice روی پرده‌های سینما برود. همچنین این پوستر بار دیگر تایید کرد که فیلم Beetlejuice 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که هفته روز کارگر است. در ادامه می‌توانید اولین پوستر این فیلم را مشاهده کنید:

مایکل کیتون در نقش بیتل‌جوس، جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز، مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل‌جوس، ویلم دفو در نقش کارآگاه روح، جاستین ثرو، بورن گورمن و آرتور کانتی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beetlejuice Beetlejuice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Beetlejuice را بر عهده دارد. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

فیلم Beetlejuice که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود، در سال ۱۹۸۸ روی پرده‌های سینما رفت و ضمن تحسین منتقدان و تماشاگران، این فیلم کمدی، ترسناک و ماورایی موفق شد نزدیک به ۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم بیتل‌جوس موفق شد در مراسم اسکار ۱۹۸۹ جایزه اسکار بهترین گریم را دریافت کند و همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه از مراسم بفتا شود.

بیشتر بخوانید  تام کروز برای بازی در آخرین فیلم تارانتینو مذاکره می‌کند

اخبار مرتبط