تحریم کلش اف کلنز و کلش رویال ! حالا چطوری بازی کنیم؟

اشتراک گذاری

۱۴ فروردین ۱۴۰۲

تحریم کلش اف کلنز

ما ایرانی ها به تحریم عادت کرده ایم ! هر روز باید خبرهای تحریم شدن خود را در صنایع و موضوعات مختلف بشنویم. عدم دسترسی به بازی از یک منطقه در دنیای فناوری و گیم هم یکی از روش های جالب برای تحریم می باشد که می تواند برای یک جامعه رخ بدهد. کلش آف کلنز و کلش رویال از  بازی های قدمت دار میان گیمرهای ایرانی بودند و میلیون ها گیمر ایرانی شاید مشغول انجام دادن این بازی بودند. در ادامه روش هایی برای اجرای راحت بازی های سوپرسل پس از تحریم کلش اف کلنز و کلش رویان بیان می کنیم تا آن ها را دور بزنیم.

 

در گزارش شرکت سوپرسل آمده است :

    • تصمیم را گرفته‌ایم ، ما قرارداد خود را با «کافه بازار» تمدید نخواهیم کرد ، که در نتیجه آن گیمرهای ایرانی از تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۹ مهر) دیگر قادر به انجام دادن بازی‌های ما نخواهند بود. بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی که همین امسال عرضه می‌شود کاملاً از در دسترس خارج می‌شوند.

 

کاهش ارزش ریال و تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران باعث شده است سوپرسل دیگر انگیزه بالایی برای ادامه همکاری با مارکت ایرانی کافه بازار نداشته باشد.

 

راستش را بخواهید ، تحریم های حوزه فناوری خوشبختانه ، خیلی راحت تر شکننده هستند و هر کسی می تواند آن ها را دور بزند.

 

نیاز به نگرانی در رابطه با عدم ورود به بازی کلش آف کلنز نمی باشد. شما می توانید به راحتی با برنامه های تغییر DNS آی پی خود را تغییر داده و تحریم بازی های سوپرسل را دور بزنید.

 

انجام بازی  کلش اف کلنز و کلش رویال پس از تحریم

درست است که بازی کردن سخت‌تر از همیشه خواهد شد ولی برای ورود به بازی کلش رویال و کلش اف کلنز می توانید به راحتی از فیلترشکن ها مخصوص پلتفرم خود استفاده کنید. چه در اندروید یا آیفون و یا ویندوز باشید ، می توانید با استفاده از VPN ها ، آی پی خود را تغییر داده و برای ورود به بازی از این روش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  بازی The Crew Motorfest به استیم می‌آید

 

در ادامه برخی از بهترین فیلترشکن ها را برای دانلود و اجرای راحت بازی کلش آف کلنز معرفی می کنیم .

 

راه حل ساده برای رفع تحریم سوپرسل بدون نیاز به فیلترشکن

حالا که کلش رویال و آف کلنز تحریم شده است ، مهندسین ایرانی به تازگی یک سرویس با نام رادار گیم طراحی کردند که بصورت رایگان میتونه پینگ شما رو در همه بازی های موبایلی کاهش بده و همچنین تحریم ها رو دور بزنه.

 

استفاده از این برنامه کاملا رایگان هست و کافیه شما برنامه رو نصب کنید ، بعد از نصب اون رو فعال کنید و خیلی راحت به بازی موردنظرتون با پینگ پایین دسترسی داشته باشید.

 

ابتدا برنامه رادار بازی را از لینک های زیر بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید.

بعد از نصب برنامه ، وارد برنامه بشوید و سپس از بین دو پروتکل OVPN و PTPP یک مورد را به دلخواه انتخاب کنید.

در مرحله بعدی کلید Connect را لمس کنید و منتظر بمانید تا با پیام Connected به رنگ آبی در زیر دکمه نمایش داده شود. هنگامی که با این پیام رو برو شدید یعنی برنامه با موفقیت متصل شده است. و می توانید حالا بازی کلش آف کلنز یا هر بازی دیگری را روی گوشی خود بدون نیاز به فیلترشکن باز کنید.

رادار گیم

DNSهای تحریم شکن رادار پلاس

۱۰.۲۰۲.۱۰.۱۰
۱۰.۲۰۲.۱۰.۱۱

از این DNS ها در گوشی اندروید خود استفاده کنید تا بتوانید محدودیت ها را دور بزنید. اگر نمی دانید چگونه این DNS ها را ثبت کنید ، راهنمای زیر را دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید  نمایش بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازیکنان NBA

در صورت نیاز می توانید از فیلترشکن های معرفی شده در زیر برای ورود به بازی Clash Of Clans استفاده کنید.

 

Hotspot Shield

Hotspot Shield

Hotspot Shield برای رفع انسداد محتوای محدود شده جغرافیایی ، و ایمن سازی تمامی فعالیت های آنلاین بصورت رایگان خدماتی را ارائه می دهد. می توانید با استفاده از هات اسپات در اندروید خود سرور ورود به بازی خود را در کلش تغییر بدهید.

 

 

Turbo vpn

انجام بازی  کلش اف کلنز و کلش رویال پس از تحریم

بهترین فیلتر شکن رایگان با سرعت نامحدود ، می باشد. تنها کافیست با یک ضربه IP خود را از ایران به هر کشوری تغییر داده و به بازی کلش رویال و کلش آف کلنز به راحتی وارد برنامه شوید.

 

 

Speed VPN

Speed VPN

Speed ​​VPN سرویس پروکسی رایگان VPN را ارائه می دهد . فقط کافیست ، روی یک دکمه کلیک کنید ، تا به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی پیدا کنید. شبکه جهانی این سرویس شامل شامل آمریکا ، اروپا و آسیا است . بیشتر سرورها برای استفاده رایگان هستند ، می توانید در هر زمان روی پرچم کلیک کرده و سرور را تغییر دهید.

 

 

Gaming vpn-Host Changer

Gaming vpn-Host Changer

این VPN مخصوص گیم می باشد و می تواند IP شما را برای ورود به بازی تغییر بدهد. Gaming vpn-Host Changer‏ همچنین به شما در کاهش پینگ بازی کمک می کند. برنامه دارای رابط کاربری ساده ای می باشد و ترافیک شما را رمزگذاری می کند. کافیست کشور موردنظر خود را برای وصل شدن انتخاب کنید و سپس از بازی Clash لذت ببرید.

 

 

بنابراین ، استفاده از فیلترشکن تنها راه برای انجام بازی های شرکت سوپرسل پس از تحریم کلش اف کلنز و کلش رویال می باشد. امیدوارم این مقاله برای شما مفید قرار گرفته شده باشد. همچنین شما می توانید نگاهی به مقاله ما در رابطه با ۱۰ بازی استراتژیک برتر مانند Clash of Clans بیاندازید.

اخبار مرتبط