تایید خبر تعطیلی استودیو سازنده Shadow Tactics و Desperados III

اشتراک گذاری

استودیو Mimimi Games اعلام کرد پس از انتشار به‌روزرسانی‌های Shadow Gambit: The Cursed Crew، به کار خود پایان خواهد داد.

استودیو Mimimi Games که در شهر مونیخ کشور آلمان تاسیس شده است و با توسعه فرانچایز Shadow Tactics و بازی Desperados III شناخته می‌شود، اعلام کرد Shadow Gambit: The Cursed Crew آخرین بازی این تیم خواهد بود. می‌می‌می پس از اتمام پشتیبانی از آن تعطیل می‌شود. استودیو می‌می‌می گیمز به مدت ۱۲ سال در صنعت بازی فعالیت داشته است و به تازگی بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew را به بازار عرضه کرد. حال این توسعه‌دهنده تمام تمرکز خود را روی پشتیبانی و ارائه محتوای اضافی برای Shadow Gambit قرار داده است تا آخرین پروژه خود را به موفقیت برساند.

این استودیو در ادامه تایید کرد تماس‌های خود با سایر توسعه‌دهندگان و ناشران را شروع کرده است تا برای اعضای تیم خود موقعیت‌های شغلی جدید پیدا کند. در نهایت می‌می‌می گیمز یک بیانیه با هواداران به اشتراک گذاشت که بخشی از آن به شرح زیر است:

«همانطور که به سابقه تولید بازی در یک دهه و نیم اخیر نگاه می‌کنیم و برای آن اشک می‌ریزیم، قدردان عشق و حمایت فوق‌العاده شما هستیم. هر بازی که توسعه دادیم برای ما گرامی خواهد بود و نسبت به هرچه که به‌عنوان یک استودیو توانسته‌ایم انجام دهیم، احساس افتخار می‌کنیم. در حالی که حدود یک و نیم دهه گذشته را وقف توسعه بازی‌های جاه‌طلبانه کردیم، این دوران روی زندگی ما و خانواده‌هایمان تاثیرات مخربی داشت.

پس از انتشار Shadow Gambit، ما به این نتیجه رسیدیم که زمان مناسبی فرا رسیده تا رفاه خود را در اولویت قرار دهیم و به جای شروع برای یک چرخه تولید چند ساله دیگر، فعالیت را متوقف کنیم. در حالی که این بدان معناست که ما تولید یک بازی بزرگ جدید را شروع نخواهیم کرد، اما به حمایت کامل از Shadow Gambit ادامه می‌دهیم. ما در حال حاضر روی یک به‌روزرسانی برای همه پلتفرم‌ها کار می‌کنیم و برای سال جاری انتشار محتوای زیادی را در برنامه داریم».

بیشتر بخوانید  هدست واقعیت مجازی متا کوئست 3 معرفی شد؛ عرضه در پاییز امسال

نظرتان درباره این خبر چیست؟ آن را با تیم گیم طور و سایر کاربرها به اشتراک گذارید. شما می‌توانید بررسی بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew و مصاحبه اختصاصی گیم طور با استودیو Mimimi، سازنده بازی Desperados 3 را بخوانید.

اخبار مرتبط