بازی Lords of the Fallen احتمالا به زودی به گیم پس اضافه خواهد شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌رسد بازی Lords of the Fallen در هفته آخر ماه مِی به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد.

پس از انتشار آخرین به‌روزرسانی Lords of the Fallen توسط CI Games و Hexworks، اکنون به‌نظر می‌رسد این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک در هفته آخر ماه می (هفته دوم خرداد) به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شود.

یکی از نویسندگان وبسایت eXputer با نام eXtas1s چنین ادعایی را مطرح کرده است. او اخیرا به ریمستر HD بازی Baten Kaitos 1 و 2 هم اشاره کرده بود. با اینکه این شخص تاریخ دقیق عرضه بازی نام‌برده روی گیم پس را می‌داند، اما آن را اعلام نکرده است؛ زیرا احتمال دارد در آخرین لحظات تغییراتی اعمال شود.

بازی Lords of the Fallen هم‌اکنون روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شده است. این ویدیوگیم در ۱۰ روز اول عرضه بالای یک میلیون نسخه فروخت و تخمین زده می‌شود در چند سال آینده ۱۰۰ میلیون درآمد خالص برای سی‌آی گیمز ایجاد کند. آخرین آپدیت این بازی با نام Master of Fate اصلاح‌کننده‌هایی برای تجربه جدید بازی اضافه کرده است تا بازیکنان بتوانند دشمنان و لوت‌ها را تصادفی‌سازی کنند و حتی میزان زوال Vestige را هم تغییر دهند.

بیشتر بخوانید  داستان و گیم پلی Suicide Squad: Kill the Justice فردا نمایش داده می‌شود

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان