تاریخ شروع فیلم‌برداری فیلم ترسناک بامبی

اشتراک گذاری

فیلم‌برداری فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning به کارگردانی اسکات جفری به‌زودی آغاز خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سازندگان فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey (وینی پو: خون و عسل) به‌زودی تولید فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning (بامبی: تاوان) را آغاز خواهند کرد. کار تولید فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 تقریبا به پایان رسیده است و اکنون دو استودیو فیلم‌سازی ITN و Jagged Edge Productions کار روی برداشت ترسناک بامبی را از ماه ژانویه ۲۰۲۴ آغاز خواهند کرد.

هیچ جزئیاتی از داستان فیلم Bambi: The Reckoning منتشر نشده است، اما اگر شباهتی به Winnie the Pooh: Blood and Honey داشته باشد، با یک برداشت تکان‌دهنده دیگر از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی طرف خواهیم بود. سکان هدایت این فیلم در دستان اسکات جفری قرار دارد که در این پروژه با ریس فریک-واترفیلد همکاری می‌کند.

در گذشته اسکات جفری اظهار داشت فیلم Bambi: The Reckoning «برداشتی ترسناک از داستان بامبی» به‌حساب می‌آید که با الهام از فیلم The Ritual (مراسم) شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود: «این فیلم یک بازگویی بسیار تاریک از داستان بامبی محصول ۱۹۲۳ خواهد بود که همه ما با آن آشنا هستیم و دوستش داریم. در این اثر الهام‌گرفته از فیلم The Ritual شبکه‌ نتفلیکس، بامبی یک ماشین کشتار خبیث خواهد بود که در بیابان کمین می‌کند».

بیشتر بخوانید  فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید | انتشار تصویر جدید

اخبار مرتبط