تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم جنگ داخلی اعلام شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت A24 تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم Civil War به کارگردانی الکس گارلند را تایید و اعلام کرده است.

فیلم Civil War از ماه گذشته‌ روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم جنگ داخلی مشخص شده است. طبق گفته ورایتی، شرکت A24 اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Civil War در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. فیلم جنگ داخلی تاکنون بیش از ۱۰۸.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۵.۲ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۴۳.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم Civil War به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد. در طول داستان فیلم رقابتی برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. گارلند پیش از این اثر جدید خود را به یک فیلم جاده‌ای و جنگی با عناصر هجو آمیز توصیف کرده بود که مثل یک بازی تیراندازی می‌ماند.

کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Civil War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جنگ داخلی با بودجه ساخت ۵۰ میلیون دلاری گران‌ترین فیلم تاریخ استودیو A24 محسوب می‌شود که پس از فیلم Everything Everywhere All at Once دومین فیلم تاریخ پرفروش این شرکت هم است.

بیشتر بخوانید  مواجهه جیسون استاتهام با بزرگ‌ترین مگالودون تاریخ در تریلر فیلم Meg 2: The Trench

اخبار مرتبط