مواجهه جیسون استاتهام با بزرگ‌ترین مگالودون تاریخ در تریلر فیلم Meg 2: The Trench

اشتراک گذاری

شرکت برادران وارنر نخستین تریلر و پوسترهای جدیدی از فیلم Meg 2: The Trench با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام را به اشتراک گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Warner Bros. Pictures تریلر و پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم The Meg (مگ) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. فیلم The Meg 2: The Trench (مگ ۲: گودال) با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام برای اکران در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ( ۴ اوت ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم Meg 2 می‌خوانیم: «با جیسون استاتهام و وو جینگ به اعماق آب‌های ناشناخته شیرجه بزنید و این تیم تحقیقاتی جسور را در سفری اکتشافی به عمیق‌ترین نقاط اقیانوس همراهی کنید. وقتی یک عملیات استخراج شرورانه مأموریت این تیم را تهدید و اعضای گروه را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می‌کند، ماجراجویی آن‌ها دچار هرج‌ومرج می‌شود. قهرمانان ما که دربرابر مگالودون‌های غول‌آسا و غارتگران بی‌رحم محیط زیست قرار می‌گیرند، باید پیش از اتمام زمان از شکارچیان سنگدل پیشی بگیرند و از هوش خود برای غلبه بر آن‌ها استفاده کنند».

بن ویتلی با سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌ Rebecca (ربه‌کا)، فیلم The ABCs of Death (الفبای مرگ) و فیلم Kill List (فهرست کشتار)، سکان هدایت فیلم The Meg 2: The Trench را در دست دارد. جان هوبر، اریک هوبر و دین جورگاریس فیلم‌نامه‌ این دنباله را براساس دومین رمان از مجموعه کتاب‌های پرفروش استیون آلتن به رشته‌ی تحریر درآوردند. لورنزو دی بوناونتورا و بل اوری دوباره وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم Meg 2 را برعهده دارند و کاترین یینگ، لی روگنگ، ای. بنت والش، جرالد مولن و رندی گرینبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید  فیلم Godzilla x Kong رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد

جیسون استاتهام، بازیگر فیلم Crank (کرانک)، وو جینگ، بازیگر فیلم The Wandering Earth (زمین سرگردان)، سیه‌نا گیلری، بازیگر فیلم Love Actually (درواقع عشق)، کلیف کرتیس، بازیگر فیلم Training Day (روز تعلیم)، اسکایلر ساموئلز، بازیگر سریال The Gifted (بااستعداد)، پیج کندی، بازیگر فیلم A Day in the Life (روزی از زندگی)، شویا سوفیا کای، بازیگر فیلم The Meg و سرجیو پریس منچتا در فیلم Meg 2: The Trench نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم The Meg جیسون استاتهام را در نقش یک کارشناس کوسه‌ها قرار داد که با چنگ و دندان با یک کوسه‌ی غول‌پیکر ماقبل تاریخ با نام مگالودون مبارزه کرد. این فیلم با اقتباس از رمان Meg: A Novel of Deep Terror (مگ: رمانی از ترس عمیق) ساخته شد و سکان هدایت آن در دستان جان ترتلتاب، کارگردان فیلم‌های National Treasure (گنجینه ملی) قرار داشت. فیلم مگ با بودجه‌ ۱۷۸ میلیون دلاری به فروش ۵۳۰.۲ میلیون دلار دست یافت.

اخبار مرتبط

رونمایی از بازی جدید DOOM محتمل‌تر شد

ثبت نشان تجاری IDKFA توسط بتسدا احتمالا به رونمایی قریب‌الوقوع نسخه جدید بازی DOOM اشاره دارد. شرکت Bethesda با ثبت یک نشان تجاری تنور شایعات