تاریخ اضافه شدن هوم‌ لندر در تریلر جدید Mortal Kombat 1 اعلام شد

اشتراک گذاری

استودیو ندررلم تاریخ اضافه شدن شخصیت هوم‌لندر به جمع مبارزان بازی Mortal Kombat 1 را با پخش تریلری اعلام کرد.

توسعه‌دهندگان Mortal Kombat 1 برنامه دارند تا به‌زودی هوم‌لندر، شخصیت محبوب سریال The Boys از شبکه آمازون پرایم را به‌عنوان یکی دیگر از مبارزان Kombat Pack اول در دسترس بازیکن‌ها قرار دهند. استودیو NetherRealm اخیرا با پخش تیزری کوتاه از هوم‌لندر رونمایی کرده بود و حالا در تریلری جذاب به نمایش مبارزه و کمبوهای این مبارز پرداخته است.

جدیدترین تریلر بازی Mortal Kombat 1 مبارزه هوم‌لندر دربرابر لو کانگ، کیتانا و ساب زیرو را نمایش می‌دهد. با اینکه هو‌م‌لندر توسط آنتونی استار صداگذاری نشده است اما به‌خوبی توانایی‌های فوق‌بشری او ازجمله پرواز، پرتاب لیزر، مشت‌ها و لگدهای کوبنده را به نمایش می‌گذارد. درنهایت تریلر با یک Fatality خشن و خونین به پایان می‌رسد تا هیجان بازیکن‌ها برای به‌دست گرفتن کنترل این شخصیت را دوچندان کند.

طبق اعلام ندررلم، شخصیت هوم‌لندر در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ (۴ ژوئن ۲۰۲۴) برای خریداران Kombat Pack و در روز ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۴) برای سایر علاقه‌مندان در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه‌براین Ferra به‌عنوان جدیدترین مبارز Kameo در اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر) به بازی اضافه می‌شود.

دانلود از آپارات

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت Brawl Out برای بازی LEGO Brawls با مراحل ترکیبی تازه

اخبار مرتبط