بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل

اشتراک گذاری

بهترین تفنگ شاتگان در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ در فهرست ردیف‌های فصل ۵ (۲۰۲۳)، همه تفنگ‌های ساچمه‌ای را از بهترین تا بدترین رتبه‌بندی می‌کنیم تا به شما در انتخاب بهترین شاتگان  آنها کمک کنیم.

بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل

راستشو بخایید شاتگان بازا تو هر بازی شوتر اول شخص یا سوم شخص یه سرو گردن از بقیه گیمرا بالاترن ! با شات گان خوب تو کالاف دیوتی موبایل میتونید دشمن روبروی خودتون رو فقط و فقط با یک تیر زمین گیر کنید. پس به خاطر همینه همیشه شاتگان بازا ، حریف ترسناکی تو این بازی ها بودند.

 

شاتگان ها شباهت های زیادی به SMG دارند ، اگرچه در نگاه اول بسیار متفاوت به نظر می رسند. هر دو قادر به وارد کردن آسیب قابل توجهی در فاصله نزدیک هستند و تحرک کافی را برای بازیکنان فراهم می کنند تا به طور مؤثر بین پوشش ها و حریفان کناری قرار بگیرند.

 

طبیعتاً روش های دستیابی به این نتایج بسیار متفاوت است. SMG ها معمولاً دارای مهمات با کالیبر کوچک با سرعت شلیک بالا هستند، در حالی که تفنگ های ساچمه ای با شلیک گلوله های قوی، دشمنان را ناتوان می کنند.

 

در فصل‌های اخیر، برخی از تفنگ‌های ساچمه‌ای در کالاف موبایل به شهرت رسیده‌اند که می‌توانند با یک شلیک در فاصله‌های نزدیک به متوسط، دشمنان را از بین ببرند.

 

بنابراین، کدام تفنگ ساچمه ای در بین بقیه متمایز است؟ هدف این مقاله از مجله بازی گیم طور ،  این است که به شما در تصمیم گیری کمک کند، با رتبه بندی تفنگ های شاتگان ای از بهترین تا بدترین، و در نظر گرفتن تغییرات تعادل سلاح در فصل ۵.

 

بهترین اسلحه شاتگان در کالاف دیوتی موبایل

کالاف موبایل دارای هشت تفنگ شاتگان متمایز است که انواع مختلفی را شامل می شود. هر فصل به طور کلی تغییراتی را در یک یا چند مورد از این تفنگ های شاتگان ایجاد می کند و پیگیری متای فعلی را به چالش می کشد.

بیشتر بخوانید  احتمال بازگشت مبارزات Tag Team در بازی Mortal Kombat 1

 

خوشبختانه، ما همه تفنگ های شاتگان کالاف دیوتی موبایل  را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را دسته بندی کرده ایم. S-tier بهترین را نشان می دهد، در حالی که D-tier کمترین اثربخشی را در COD: Mobile نشان می دهد.

 

S-Tier – بهترین تفنگ های اثر بخش شاتگان کالاف موبایل

R9-0

R9-0 که در میان گیمرهای حرفه ای محبوب است و بسیار کاربرپسند است، دارای شلیک سریع دو لول است و می تواند با کارایی قابل توجهی حریفان را از بین ببرد.  اگر اخیراً توسط یک تفنگ ساچمه ای کشته شده اید، به احتمال زیاد آن R9-0 بوده است.

R9-0

مورد منحصر به فرد R9-0 گزینه اتصال Smoothbore است که می تواند ADS، پراکندگی گلوله و پس زدن افقی را بسته به Smoothbore خاص انتخاب شده بهبود بخشد.

 

KRM-262

رقیب اصلی در برابر R9-0 KRM-262 است . این شاتگان تلمبه ای توانایی خنثی کردن حریفان را با یک شلیک در فاصله نزدیک دارد.

بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل

این تفنگ همچنین در میان بهترین تفنگ های شاتگان کالاف دیوتی موبایل برای بردهای میانی تا بلند است ، با پخش گلوله باریک آن زمانی که به هدف خود نزدیک نشده اید، حاشیه ای برای خطا ایجاد می کند.

 

BY15

BY15 ، یکی دیگر از تفنگ‌های شاتگان تلمبه‌ای،  که با برد استثنایی خود را متمایز می‌کند و در دسته تفنگ‌های ساچمه‌ای بی‌نظیر است.

BY15

تفنگ ساچمه ای BY15 دارای طولانی ترین برد در کلاس خود است.  همچنین سرعت شلیک سریع‌تری نسبت به KRM-262 دارد، اما از نظر تحرک، دقت و کنترل عقب‌تر است. اگر شاتگان ترجیح شماست و قصد دارید از آن در حالت بتل رویال استفاده کنید، این اسلحه محبوب احتمالا بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل در بتل رویال خواهد بود.

 

شاتگان های C-Tier

HS0405 و Echo و JAK-12

HS0405 را می توان نسخه ای کمتر موثر از BY15 در نظر گرفت، بنابراین  در ردیف C قرار داد. تحرک بهتری نسبت به BY15 دارد، اما سرعت شلیک کندتر، دقت کمتر و کاهش برد دارد.

بیشتر بخوانید  بازی Gears of War E-Day بخش چندنفره خواهد داشت؟

Echo و JAK-12 شبیه هم هستند که اولی نیمه اتوماتیک و دومی کاملا اتوماتیک است . این تفنگ های ساچمه ای برای کسانی که ممکن است با هدف گیری مشکل داشته باشند، بهترین باشد ، زیرا در مقایسه با اکثر تفنگ های ساچمه ای دیگر، سرعت شلیک سریع تری دارند.

 

JAK-12 کاملا اتوماتیک است و برای کسانی که در شلیک های دقیق مشکل دارند، انتخاب خوبی است.

بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل

با این حال، خروجی آسیب کمتر آن‌ها در مقایسه با سایر سلاح‌های این دسته، انتخاب‌های عملی کمتری برای آن‌ها ایجاد می‌کند، به‌ویژه زمانی که یک SMG می‌تواند جایگزین مؤثرتری باشد اگر زدن اولین شلیک یک چالش باشد.

 

بهترین شاتگان های متوسط کالاف دیوتی موبایل  (D-Tier)

D-tier را می توان به عنوان طبقه فرعی در نظر گرفت، و برای تفنگ های ساچمه ای، شامل HS2126 و Striker است .

 

Hs2126 و Striker

HS2126 قبل از اینکه به یک انتخاب شایسته تبدیل شود، نیاز مبرمی به اصلاح دارد.

شاتگان خوب کالاف موبایل

هر دو متعلق به دسته تفنگ های ساچمه ای خودکار، Striker مسلما کمی برتر است، با آمار کلی بهتر. با این حال، هیچکدام به اندازه کافی قوی نیستند که در متای فصل ۵ قابل دوام باشند، و بهتر است هر تفنگ ساچمه ای دیگری را که در بالا ذکر شد، به جای این دو انتخاب کنید.

 

این لیست از بهترین شاتگان های بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل  به شما کمک می کند تا انتخاب های آگاهانه ای در مورد اینکه کدام تفنگ های شاتگان در COD: Mobile Season 5 استفاده کنید، داشته باشید. به خاطر داشته باشید که با آپدیت بازی قدرت این اسلحه ها می تواند در طول زمان تغییر کند، بنابراین همیشه خوب است که با محتوای سایت ها و بحث های انجمن به روز بمانید.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار